1403/02/08
6:50
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 06 اردیبهشت 1399 15:8

سلامتی جامعه مهم‌تر از هر قهرمانی است

نکونام: داوطلبانه بخشی از دستمزدم را می‌بخشم اگر ...

هنوز وضعیت نهایی در خصوص برگزاری یا تعطیلی قطعی لیگ نوزدهم مشخص نشده است و بازیکنان تمرینات خود را زیرنظر کادرفنی در خانه برگزار می‌کنند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، شیوع ویروس کرونا باعث توقف اکثر مسابقات ورزشی در جهان شده حتی مسابقات المپیک 2020 توکیو با یک‌سال تاخیر برگزار خواهد شد. در رشته فوتبال نیز تمام لیگ‌های معتبر در اروپا، آسیا و دیگر قاره‌های دنیا تعطیل شده‌اند تنها 5 کشور در برابر عدم برگزاری مقاومت کرده و در حال انجام بازی‌های لیگ خود هستند. لیگ ‌برتر ایران نیز به مانند اکثر لیگ‌های جهان به تعویق افتاده و هنوز تصمیم نهایی در خصوص برگزاری و یا تعطیلی کامل مسابقات اتخاذ نشده است.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رسانه باشگاه فولاد درباره ابهام در برگزاری مسابقات گفت: وقتی موضوع کرونا جدی شد، من اولین کسی‌ بودم که به برگزاری مسابقات اعتراض داشت علی‌رغم اینکه می‌دانستم تیمم بیشترین ضرر را خواهد کرد. تیم فولادخوزستان در اوج آمادگی قرار داشت اما من سلامتی مردم، بازیکنان و اعضای تیمم را مهم‌تر از هر نتیجه و قهرمانی می‌دانم. قطعا مسئولان تصمیم‌گیرنده برای انجام مسابقات سلامتی جامعه را در نظر خواهند گرفت و درباره انجام بازی با پروتکل‌های خاص و یا عدم برگزاری تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی در ادامه در مورد بحث کاهش قراردادها در صورت عدم برگزاری مسابقات گفت: هنوز تکلیف مسابقات معلوم نیست و کسی به طور قطع درباره برگزاری یا عدم برگزاری صحبت نکرده است. به هرحال اگر مسابقات برگزار شود باید حق و حقوق اهالی فوتبال به طور کامل پرداخت شود اما در غیر این صورت من موافق کاهش دستمزدم هستم.

نکونام در ادامه نیز افزود: مبحث کرونا از نظر مالی به باشگاه‌های ما ضرر زده است، وقتی مسابقه‌ای برگزار نشده چرا باید تمام دستمزدمان را بگیریم؟ روابط بین بازیکنان و مربیان با باشگاه دو طرفه است و دو طرف باید شرایط همدیگر را درک کنند. البته من درباره خودم صحبت می‌کنم و قطعا اگر مسابقات تعطیل شود بخشی از قراردادم را خواهم بخشید. همانگونه که هیچکس دوست ندارد کمتر از حقش در فوتبال و یا شغل دیگر بگیرد، من فکر می‌کنم کسی دوست نداشته باشد بیشتر از حقش بگیرد، دلیلی نمی‌بینم که بخواهم بیشتر از چیزی که زحمت کشیده‌ام دریافتی داشته باشم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در انتها گفت: اهالی ورزش و فوتبال در بحث کرونا به مانند همیشه پیش‌قدم بوده‌اند و من فکر می‌کنم اگر مسابقات تعطیل شود، داوطلبانه قسمتی از قراردادشان را خواهند بخشید. اکنون دغدغه همه اهالی فوتبال و ورزش سلامتی جامعه است و امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود. نباید با گذر زمان فداکاری پزشکان و پرستاران کمرنگ شود، آن‌ها از جان خود مایه گذاشتند و همه مردم ایران ممنون فداکاری‌های آن‌ عزیزان هستند.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---