1403/01/10
5:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 13 اردیبهشت 1399 16:26

درخواست تعطیلی لیگ را به رئیس جمهور دادم

آذری: موضع باشگاه فولاد تغییر نکرده است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان لیگ نظر نهایی را می‌دهند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص این‌که گفته می‌شود باشگاه فولاد به همراه ۲ باشگاه دیگر خواهان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال است، اظهار کرد: در آن روزی که کسی جرأت نداشت، درخواست تعطیلی لیگ برتر را بدهد، من از رئیس جمهور درخواست تعطیلی لیگ را داشتم و برخلاف خیلی از مدیرها که در طول یک هفته حرف خود را تغییر می‌دهند، من اینگونه نیستم و باز هم می‌گویم اولویت اول و آخر من، سلامتی مردم، هواداران، بازیکنان، ‌کادر فنی و عوامل باشگاهم است.
وی تاکید کرد: اگر قرار است، فوتبال به قیمت بازی با جان مردم برگزار شود، هرگز چنین چیزی را نمی‌خواهم و بارها این موضوع را از طریق صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام اعلام کرده‌ام.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: موضع ما تغییر نکرده است و تنها کسانی که می‌توانند اجازه برگزاری لیگ برتر را بدهند و صلاحیت اعلام برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را دارند، ستاد ملی مبارزه با کرونا و بعد هم سازمان لیگ است، پس با پیشنهاد من، X، Y و Z شدنی نیست. من حاضر نیستم به هر قیمتی حرفم را عوض کنم و برای صحبتی که کرده‌ام ارزش قائلم.
وی با تکذیب این‌ موضوع که فولاد خواهان برگزاری لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: حتی آقای نکونام نیز در مصاحبه‌هایی که داشته، مرتب اعلام کرده است که سلامتی بازیکنان برای‌مان مهم است. به هر حال ما مرجع تصمیم‌گیری نیستیم. اگر هم به طور مثال ما بگوییم الان لیگ را برگزار کنید ولی وقتی در چند روز گذشته شاهد این بوده‌ایم که برخی استان‌ها به خط قرمز کرونا نزدیک می‌شوند، آیا عاقلانه است که باشگاه فولاد پیشنهاد برگزاری فوتبال را بدهد؟ تنها یک نفر می‌تواند حرف اول و آخر را بزند، آن هم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
آذری در ادامه نیز در خصوص درخواست ایران برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا، گفت: این‌که پیشنهاد می‌دهیم، خیلی خوب است و شاید تا آن زمان یکسری زیرساخت‌ها را بنا کنیم. در هر صورت این‌که تا ۲۰۲۷ قرار است چه اتفاقی در صنعت ورزش ایران بیفتد و با توجه به این‌که نمی‌دانم برنامه‌های فدراسیون در توسعه زیرساخت‌ها چه چیزی است، نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.
وی بیان کرد:‌ اما آن‌چه نظر من را جلب می‌کند، این است که از سال ۱۳۵۲ تاکنون اگر همین استادیوم آزادی را نداشتیم، معلوم نبود که قرار بود، بازی‌های ملی و بزرگ‌مان را کجا برگزار کنیم. این‌که در طول هفت سال بخواهیم استادیوم‌های فوق‌العاده بسازیم و جام ملت‌ها را برگزار کنیم، نشان می‌دهد که می‌خواهیم خیلی در این هفت سال پیشرفت کنیم و چون من میزان پیشرفت را نمی‌دانم، فقط از دادن این پیشنهاد خوشحالم.

منبع خبر : ایسنا

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---