1403/01/09
17:40
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 21 خرداد 1399 23:49

وضعیت قرمز اهواز و تهران متفاوت است؟

علوی: اجازه نمی‌دهیم حق میزبانی را از ما بگیرند

سرپرست تیم فولادخوزستان می‌گوید باشگاه فولاد تمام امکانات برای میزبانی هرچه بهتر در ادامه مسابقات را آماده کرده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، سید محمدعلوی سرپرست تیم فولادخوزستان در پاسخ به صحبت‌های سرپرست استقلال مبنی بر قرمز بودن وضعیت خوزستان و انجام بازی در استان دیگر نیز گفت: واقعا نمی‌دانم چرا وقتی سازمان لیگ محل دیدار را مشخص کرده، دوستان قصد دارند تا با این مصاحبه‌ها مسئولان را تحت تاثیر قرار بدهند. ما آمادگی کامل میزبانی را داریم و امکانات استاندارد را برای میزبانی در مسابقات مهیا کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم تا امتیاز و حق میزبانی از ما به هیچ روشی گرفته شود.

وی ادامه داد: سوال من اینجاست، آیا وضعیت شهر تهران سفید است؟ تیم‌های تهرانی کجا میزبانی می‌کنند؟ مگر قرمز تهران و اهواز فرقی دارد؟ حتما می‌خواهند بگویند قرمز شما پررنگ‌تر است. این بحث‌ها نیست و برای من جای تعجب دارد که چرا هنوز دوستان ما در تیم استقلال درباره این موضوع صحبت می‌کنند، از دوست عزیز و هم‌بازی سابقم آقای رمضانی می‌خواهم که تمرکزشان را روی تیم و میزبانی خودشان بگذارند چرا که باشگاه فولاد تمامی پروتکل ‌های بهداشتی را برای انجام مسابقات در نظر گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین گفت: حق ما این است که در اهواز دیدار خانگی خود را انجام بدهیم، ورزشگاه خانگی ما آماده میزبانی برای مسابقات لیگ‌برتر است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. همه چیز به رعایت بازیکنان و کنترل مسئولان باز می‌گردد که در فرودگاه و هتل چگونه بهداشت تیمی و فردی را رعایت کنند. برای هر بازی اگر تیم‌ها مسیر فرودگاه، هتل و ورزشگاه را کنترل کنند مشکلی پیش نخواهد آمد. ما هم دوست نداریم برای کسی مشکلی پیش بیاید و سلامتی اولویت اول ما است، ان‌شاءالله که این ویروس ریشه‌کن شود و سلامتی به جامعه ما و دیگر جوامع دنیا بازگردد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز درباره صحبت سرپرست استقلال درباره حضور هواداران در هتل و فرودگاه نیز گفت: سوال من اینجاست آیا فقط تیم آن‌ها هوادار دارد و یا اینکه هواداران در شهرهای دیگر رعایت می‌کنند و فقط در اهواز تجمع می‌کنند؟ این را باید بگویم که مسابقه در اهواز است و قطعا ما هوادار بیش‌تری در شهر خودمان داریم، همه هواداران فوتبال فهم و فهمیده خوزستانی وضعیت را درک می‌کنند و قطعا می‌دانند نباید تجمع کنند و به امیدخداوند مشکلی پیش نخواهد آمد. چه مسابقاتی که در اهواز باشد و چه در شهر دیگری هواداران برای سلامتی خود و دیگر نفرات در هتل و فرودگاه حاضر نخواهند شد. ضمنا تیم‌ها می‌توانند با همکاری فرودگاه از جایگاه ویژه وارد و خارج شوند تا مشکلی پیش نیاید.

علوی در انتها نیز درباره وضعیت استان خوزستان نیز گفت: ان‌شاءالله  وضعیت استان روز به روز بهتر خواهد شد و تا شروع مسابقات با همت مردم و مسئولین وضعیت قرمز را پشت سر خواهیم گذاشت و این روزهای سخت را می‌گذرانیم. همه هدف ما این است تا بتوانیم با آمادگی کامل برای مسابقات آماده شویم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---