1403/02/01
0:2
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 26 مرداد 1399 21:32

داوران به راحتی از حق فولاد می‌گذرند

رجبی: خیلی ناراحت می‌شوند اگر سهمیه کسب کنیم

مربی تیم فولادخوزستان به اتفاقات دیدار شب گذشته تیمش برابر پارس جنوبی جم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، حمیدرضا رجبی در باره توقف تیم فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی شب گذشته دو صحنه مشکوک روی لوسیانو پریرا و مجتبی نجاریان اتفاق افتاد که صد درصد پنالتی بود اما متأسفانه داور توجهی به این موضوع نداشت.

وی افزود: کسب 3 امتیاز دیدار با پارس برای ما خیلی مهم بود اما به دلیل اشتباه داوری برد را از دست دادیم. این موضوع در بازی با نساجی هم تکرار شد و با اشتباهات داوری که گریبان تیم فولاد را گرفت 3 امتیاز را از دست دادیم. اگر تیم ما در این دو بازی به پیروزی می‌رسید خیالش برای نایب قهرمانی لیگ و کسب سهمیه آسیا راحت بود.

رجبی خاطرنشان کرد: تمام کارشناسان داوری تأکید کردند دو صحنه بازی شب گذشته ما با پارس جنوبی پنالتی بوده است، اما متأسفانه 3 امتیاز را خیلی راحت از دست دادیم. نمی‌دانم باید اعتراض خود را به کجا بگوییم، اما فولاد برد را تنها با اشتباه داور از دست داد و اکنون باید نگران دیدار با تراکتور باشد.

مربی تیم فوتبال فولاد در باره اظهارنظر سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد مبنی بر این که مشکلات شخصی برخی‌ها با وی عامل ناداوری علیه این تیم است، گفت: نمی‌توانم درباره اظهارنظر آذری صحبت کنم ولی در مورد فولاد باید بگویم تیم ما جوان است و از اول فصل هیچ کس روی آن حساب باز نمی‌کرد. خیلی‌ها می‌گفتند فولاد در نهایت هشتم یا نهم می‌شود، اما اکنون که برای کسب سهمیه می‌جنگیم و در بالای جدول هستیم خیلی‌ها ناراحت می شوند.

وی ادامه داد: فولاد تیم جوانی است که به جز هواداران اهوازی و مردم خوزستان حامی ندارد. به همین دلیل اعتراض مان به جایی نمی‌رسد و داوران به راحتی از حق فولاد می‌گذرند. در بازی استقلال با تیم ما هیچ صحنه داوری علیه حریف رخ نداد، اما پس از همان دیدار که داور سوت‌های درستی هم زد سرمربی حریف ادعایی کرد که همه به راحتی از آن گذشتند.

دستیار جواد نکونام درباره اهمیت فوق العاده بازی با تراکتور برای کسب سهمیه آسیا گفت: تراکتور با توجه به هزینه‌هایی که در این فصل انجام داده برای کسب سهمیه آسیا فشار زیادی را تحمل می‌کند، اما کسی از تیم ما توقع خاصی ندارد. بازیکنان فولاد تا اینجا هم فداکاری کردند و تمام شهر اهواز در کنار بازیکنان و کادر فنی فولاد مصمم هستند با کسب 3 امتیاز مقابل تراکتور سهمیه آسیا را به دست آورده و دل مردم خوزستان را شاد کنند.

منبع خبر : فارس

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---