1403/01/10
9:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 16 آبان 1399 22:34

نکونام: بی‌خیال بودیم و دو گل خوردیم

سرمربی فولاد از نمایش تیمش مقابل ذوب‌آهن انتقاد کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در بازی اول تیم‌ها ناشناخته‌اند و تغییرات زیادی دارند. می‌دانستیم شرایط برای دو تیم سخت خواهد بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گل برتری را بزنیم و دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود و توانستیم خوب کنترل کنیم. تنها مشکلی که داشتیم این بود که بازیکنان ما هنوز به ذهنیت تیم فولاد نرسیده‌اند.

او ادامه داد: اولین بازی است و دوست دارم به بازیکنان تذکر دهم که اینجا فولاد خوزستان است و اندازه نام فولاد باید بازی کنند و تا آخرین لحظه برای هواداران و لباسی که در تن‌مان است بجنگیم و مبارزه کنیم. اگر بخواهند تا این حد بی‌خیال باشند که بازی یک بر هیچ برده و کاملاً تحت کنترل‌مان را دو بر یک عقب بیفتیم و تحت فشار قرار بگیریم، کار برای‌مان خیلی سخت می‌شود. بازیکنان تیم باید حواسشان باشد که کجا بازی می‌کنند.

سرمربی فولاد با بیان این که مشکل امروز تیمش به دلیل اشتباهات فردی بود، گفت: هر دو گلی که دریافت کردیم روی دو اشتباه فردی از بازیکنان تیم‌مان رخ داد ولی خداراشکر که به با تغییراتی که دادیم برگشتیم و گل مساوی را به ثمر برسانیم. از این مساوی ناراحتم چرا که بازی را باید راحت در نیمه اول می‌بردیم ولی نیمه اول را از دست دادیم چرا که تمرکز نداشتیم و هرچه از بازی گذشت سخت‌تر شد. تیم حریف از دقیقه ۷۵ به بعد بازی مستقیم انجام می‌داد که در نهایت ما مجبور به اشتباه شدیم و دو گل در دو دقیقه دریافت کردیم.

او اضافه کرد: وقتی چک را خوردیم تازه یادمان افتاد که فولاد هستیم. این کافی نیست و قطعا بیشتر تلاش و تمرین می‌کنیم تا بتوانیم این راه طولانی را بهتر طی کنیم. در تمرین روز گذشته‌مان سه بازیکن تیم در یک دقیقه باهم مصدوم شدند. ما امروز کلاً ۱۸ بازیکن داشتیم و با این تعداد به بازی آمدیم که این مساله دست ما را بست. اما به هر حال ما فولاد هستیم و بازیکنانی که اینجا بازی می کنند باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند.

نکونام درباره اهداف فولاد در فصل پیش رو گفت: ما اینجا نیستیم که هر روز بهانه بیاوریم. هر روز باید پیشرفت کنیم و اگر قرار بود که پیشرفت نکنیم، نفرات جدیدی جذب نمی‌کردیم. آن ها باید به ما کمک کنند. هدف گذاری ما این است که هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. نسبت به سال گذشته باید بهتر باشیم و پیشرفت کنیم. چیزی که برای ما مهم است این است که باید روحیه مبارزه طلبی داشته باشیم و مبارزه کنیم تا جایگاهی که هدف‌مان است را به دست آوریم. دیدگاه ما یک مسیر طولانی است و باید تمام تلاش‌مان را داشته باشیم و هر اتفاقی که افتاد به دست خدا می‌سپاریم و شکر می کنیم.

او درباره شرایط حال حاضر فوتبال ایران بیان کرد: اگر صحبتی انجام دهیم که تغییری در فوتبال ما به‌ وجود بیاید، صحبت می‌کنیم ولی وقتی اتفاقی نمیفتد بهتر است صحبت نکنیم.

سرمربی فولاد درباره صحنه پنالتی تیمش گفت: صحنه دور بود و نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. خطایی که منجر به گل دوم حریف شد، کاملاً اشتباه بود و همان توپ هم تبدیل به گل شد. بعد از اعتراضات تیم حریف سوت‌ها برگشت و در نهایت تیم ما کمی عقب نشینی کرد. در صحنه گل دوم ذوب آهن داور اشتباه کرد و اشتباهی که بخواهد چنین اعتراضاتی داشته باشد، اصلا درست نیست. یک سری اعتراضات و صحبت ها می‌شد که درست نبود. باید این مسائل را کنترل کنیم تا فوتبال را به خوبی جلو ببریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

خلیلاوی
شنبه 17 آبان 1399 3:49 PM
سلام . مشکل از سرمربی میباشد نه بازیکنان ، وقتی ذوب آهن نیمه اول ترسیده و در چنگت است باید هجومی تر بازی کنی و سه گل بزنی نه اینکه قانع باشی ،یک گل تضمین نیست .‌آقای نکونام در تاکتیک هجومی خودت تجدید نظر کن . دو امتیاز مجانی دادیم.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---