1403/01/10
10:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 19 آبان 1399 14:10

مدیرعامل باشگاه فولاد:

تصمیمات داوری را همیشه به کارشناسان سپردیم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که آن‌قدر بی‌تجربه نیستم که به کسی قول قهرمانی بدهم، گفت: زیرا در طول مسیر ممکن است با یکسری شرایط که در کنترل ما نباشد، مواجه شویم اما فقط می‌توانیم قول دهیم که تا آخرین نفس تلاش کنیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مثبت شدن تست کرونای انصاری و نجاریان و وضعیت سایر نفرات این تیم، اظهارکرد: آخرین تستی که در اهواز داشتیم، هیچ کدام از بازیکنان ما مشکلی نداشتند، فقط عباسی کمی حالش خوب نبود که ریسک نکردیم و او را با خودمان به اصفهان نبردیم. حتی وقتی انصاری و نجاریان برای حضور در اردوی تیم‌ملی از تیم جدا شدند از نظر بالینی مشکلی نداشتند اما بعد شنیدیم که تست کرونای این دو بازیکن مثبت است. خدا را شکر سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند.
وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به مثبت شدن تست کرونای انصاری و نجاریان، دیگر اعضای تیم مجددا تست کرونا می‌دهند؟ عنوان کرد: باتوجه به پروتکل‌ها به ما اعلام کرده‌اند که باید به چه صورت تست بدهیم ولی امروز باید با کادر پزشکی‌مان صحبت کنیم و ببینیم که نظرشان برای تست مجدد چیست.

تصمیمات داوری را همیشه به کارشناسان سپردیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اعتراض مجدد باشگاه ذوب آهن به داوری دیدار با فولاد، گفت: فصل گذشته اشتباهات داوری در چند بازی دامن فولاد را گرفت و باید بپذیریم که این اشتباهات وجود دارد. فصل گذشته در دیدار با همین تیم ذوب آهن، داور یک پنالتی به سود ما نگرفت و در بازی با پرسپولیس نیز یک پنالتی به ضرر فولاد گرفته شد. به هر حال این اتفاقات برای تمام تیم‌ها می‌افتد اما نکته مهم این است که من فصل گذشته هر زمان درباره داوری صحبت کردم؛ در زمینه مدیریت و نحوه عملکرد داوری در خصوص عناصر داخل زمین بوده و تصمیمات داوری را همیشه به کارشناسان سپردیم. ما هم وقتی اتفاقات داوری برای‌مان رخ می‌داد، دنبال حق و حقوق‌مان رفتیم و ذوب آهنی‌ها نیز مختارند و می‌توانند پیگیری کنند اما به نظر من باید همه چیز را به نظر کارشناسان بسپاریم و به نظرشان احترام بگذاریم. چنین اشتباهاتی در فوتبال برای همه ما در کارمان وجود دارد و داوری هم مستثنی نیست. به هر حال در همین بازی با ذوب آهن نیز تیم فولاد متضرر شد و اگر اشتباهی بوده، هر دو تیم متضرر شدند.

آدمی نیستم که در فوتبال قول بدهم

وی همچنین درباره انتظار برخی هواداران از فولاد برای کسب عنوان قهرمانی، عنوان کرد: من، نکونام و بازیکنان‌مان باتجربه‌تر از این حرف‌ها هستیم که بخواهیم از الان خودمان را اسیر جو روانی این‌چنینی کنیم. به هر حال من اصلا آدمی نیستم که در فوتبال قول بدهم. در تیم بستن، شروع تمرینات و استفاده از منابع انسانی و مالی، خوب عمل می‌کنیم ولی همان موقع که مدیرعامل فولاد شدم، گفتم که برنامه سه ساله برای این تیم داریم که یک سال آن تقریبا با موفقیت انجام شد ولی این‌که در سال دوم این همه فشار روی تیم بگذاریم، درست نیست و من زیر بار این فشار نمی‌روم و اجازه هم نمی‌دهم که تیمم زیر بار فشار روانی قرار بگیرد. فقط می‌توانیم قول دهیم که تا آخرین نفس تلاش کنیم. در بازی با ذوب آهن نیز همین کار را انجام دادیم و ناامید نشدیم و تا دقیقه ۹۷ مبارزه کردیم و این نشان می‌دهد که فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. من آنقدر بی‌تجربه نیستم که به کسی قول قهرمانی بدهم زیرا در طول مسیر ممکن است با یکسری شرایط که در کنترل ما نباشد، مواجه شویم. مردم دوست دارند، تیم‌شان قهرمان شود اما برخی مواقع این خواسته‌ها ممکن است فشار مضاعف ایجاد کند که بار منفی دارد و روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

تمام صحبت‌هایم در واکنش به مصاحبه‌های قبلی دوستان بود

آذری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا لایحه‌تان را برای رفع دستور موقت محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی ارائه دادید؟ گفت: آقایانی از جمله بهاروند و طالقانی هر کدام ۲ بار و رییس کمیته داوران نیز یک بار درباره مصاحبه‌هایی که انجام داده بودم از من شکایت کرده بودند که من هم برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق رفتم. خدمت عزیزان در این کمیته نیز گفتم که تمامی صحبت‌هایی که داشته‌ام در واکنش به مصاحبه‌های قبلی دوستان بوده است. مثلا یکی از شکایت‌های آقای طالقانی از من مربوط به سال ۹۵ و مدیریت من در ذوب آهن و قهرمانی ما در جام حذفی مقابل استقلال در خرمشهر است. به هر حال من توضیحات کاملی ارائه دادم و قرار شد بررسی کنند و کمیته استیناف نظر دهد. طی امروز فردا نیز جواب داده خواهد شد.

نصیرزاده گفت آذری موج‌سواری می‌کند اما...

وی افزود: بالاخره وقتی از حق و حقوق باشگاه، سیستمی که در آن تلاش می‌کنی و از آن درآمد داری، دفاع می‌کنی نیز ممکن است برخی صحبت‌ها از نظر آقایان توهین باشد، در حالی که تمام این موارد در قانون تفسیر و تعریف دارد. به هر حال فکر می‌کنم توضیحاتی که داشتم قانع کننده بود. حتی زمانی که من گفتم اساسنامه فوتبال باید تغییر کند، آقای نصیرزاده گفت که آذری موج‌سواری می‌کند ولی بعد دیدید که فیفا هم اعلام کرد که اساسنامه باید عوض شود. اکنون هم ممکن است برخی انتقاداتم تند بوده باشند اما قصد توهین و بی‌ادبی نداشتم و برخی از صحبت‌های من جوابیه بوده است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---