1402/12/29
6:21
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 08 دی 1399 0:12

علوی: اعتراض ما را کسی نمی‌شنود

مدیر تیم بزرگسالان فولاد می گوید برنامه ریزی های سازمان لیگ عادلانه نیست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی مدیر تیم فولاد در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: تمریناتمان را به طور منظم دنبال می‌کنیم و آماده ایم که بتوانیم در مسابقات شرکت و باخت دیدار با نفت مسجد سلیمان را جبران کنیم. در دیدار با سایپا اشتباهات داوری گریبانگیر ما شد و ضرر کردیم.در بازی با نفت مسجدسلیمان گل سالم زدیم و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد و بازی ای که باید راحت می بردیم را باختیم، امیدواریم این اشتباهات تمام شود.

او در خصوص برنامه ریزی اعلام شده سازمان لیگ ادامه داد : مسابقات پرسپولیس عقب افتاده اما انگار که ما در آسیا بودیم یا ما باعث شدیم بازی ها عقب بیفتد. آن ها دارند هر ۶ روز یکبار بازی می کنند و صلاح آن‌ها گویی مهم‌تر از تمام تیم‌های لیگ برتر است. به هر حال وقتی آن ها به آسیا رفتند پیامد دارد، زمانی که فصل قبل بچه های ما کرونا گرفتند و بازی ها عقب افتاد ما هر ۴ روز یکبار بازی کردیم، هیچ اعتراضی نکردیم و گفتیم چشم اما اکنون یک تیم دیگر باعث تعویق مسابقات شده اما ما باید تاوان پس بدهیم. ما بازی می کنیم، پرسپولیس یک روز بعد از ما بازی می‌کند این موضوع خیلی عجیب است، چه اشکالی دارد آن‌ها هر چهار روز بازی کنند تا مسابقات تیم‌ها مساوی شود؟ هنوز نمی‌دانیم چرا بازی آن‌ها مقابل نساجی و ذوب‌آهن لغو شد و اگر دلیلی داشت چرا بازی شهر خودرو و ذوب‌آهن لغو نشد، این‌ها همه سوالاتی است که باید پاسخ داده شوند.

علوی افزود: من نمی دانم در خصوص برنامه ریزی ها چه بگویم چون هر چه دو تیم استقلال و پرسپولیس بگویند انجام می شود و انگار آن ها تصمیم گیرنده نهایی هستند.  هرچه آن ها بگویند ما  و مابقی تیم‌ها باید بگوییم چشم، من دارم به کل لیگ می گویم که این حق خوری است و اینگونه برنامه ریختن درست نیست . ما باید دو بازی داخل خانه انجام دهیم و سه بازی بیرون از خانه انجام دهیم که دو دیدار آن با تیم‌های مدعی است این اصلا منطقی نیست و ما انتظار داریم  طبق برنامه به میدان برویم. اینگونه فقط ما ضرر می کنیم و استقلال و پرسپولیس برنامه های خودشان را دارند و همه چیز سر جای خودش است.

مدیر تیم فولاد خوزستان در پایان افزود : با این برنامه ریزی ها ما شرمنده هواداران می شویم . آیا نظر ما مهم است؟ اعتراض میکنیم اما انگار نه انگار و کار خودشان را می‌کنند، امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند تا شاهد این مسائل نباشیم و بخاطر یک تیم یا دو‌تیم، همه تیم‌ها متضرر نشوند. آیا این امکان وجود دارد که ما سه بازی متوالی که در دور رفت متوالی در خارج بازی می‌کنیم، آن‌ها را در خانه به‌طور متوالی به میدان برویم؟ قطعا می‌گویند خیر چون نظر ما و تیم ما مهم نیست و باید فکری به حال این مسأله کرد. واقعا فولاد متضرر می‌شود و به نظر من حق مردم خوزستان و هواداران فولاد تضییع شده و هیچ کس پاسخگو نیست.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---