1402/12/29
5:42
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 08 دی 1399 17:40

شیمبا: یکدل برای موفقیت فولاد می‌جنگیم

مهاجم تیم فولاد در گفت‌وگویی به سوالات در خصوص وضعیت فولاد، پلی‌آف آسیا و دیگر مسائل دیگر پرداخت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فولاد ملقب به شیمبا در گفتگو با فارس درخصوص وضعیت این فصل فولاد اظهار کرد: تیم امسال  ما تیم منسجمی است، هم بازیکنان جوان در ترکیب داریم و هم بازیکن باتجربه، همه برای یک هدف می‌جنگیم و فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی کند و گل بزند، مهم برد و موفقیت فولاد است که باید به دست بیاید.
وی افزود: خوشحالی هواداران برای ما اولویت دارد، فصل قبل شاید کسی انتظار خاصی از تیم ما نداشت اما کم کم توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم و با کسب سهمیه، دل هواداران را شاد کنیم. امسال هم همین موضوع است و باید کنارهم یکدل و متحد برای موفقیت بجنگیم.
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین گفت: این فصل هم باید بازی به بازی هدف گذاری کنیم و صحبت از قهرمانی در مقطع کنونی، تنها استرس را روی تیم زیاد می‌کند. تنها قولی که می‌دهیم این است که تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار می‌گیریم و از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم تا بتوانیم موفق شویم و باعث شادی دل هواداران شویم. چند تیم در لیگ برتر هستند که بیشتر از ما هزینه کرده‌اند و اگرقرار باشد ما قول قهرمانی بدهیم، پس آن‌ها چه قولی باید دارند؟قهرمانی آسیا؟ باشگاه‌های جهان؟ این صحبت‌ها حرفه‌ای نیست و هیچ کسی نمی‌تواند قولی بدهد چرا که فوتبال در جریان است و تنها باید تلاش کرد تا پله پله برای موفقیت بالا رفت.
پریرا در خصوص پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما مهم نیست با چه حریفی روبرو شویم و فقط برای موفقیت تلاش می‌کنیم. امسال لیگ فشرده‌ای داریم و باید مداوم خود را آماده نگه داریم. در فصلی که با السد بازی داشتیم، بدون باخت به مرحله حذفی رسیدیم و در بازی رفت باید این تیم را می‌بردیم اما متاسفانه در قطر صفر صفر کردیم و در بازی برگشت آن‌ها روی دو شوت به گل رسیدند و در دیداری که می‌توانستیم ۴_۵ گل بزنیم به تساوی رسیدیم. امسال باید تمام تلاش مان را بکنیم تا آن خاطره تلخ را جبران کنیم و همه برای پیروزی و رسیدن به مرحله گروهی یکدل و یک هدف هستیم.
وی افزود: امیدوارم در ادامه فصل مشکلات داوری کمتر شود چون تا اینجا هم قضاوت‌هایی به ضرر ما وجود داشته ولی بهرحال به داوری احترام می‌گذاریم. در بازی اخیر گل سالم زدیم اما خطا گرفتند ، در هر دو بازی با نفت و سایپا پنالتی ما کم شد و امیدوارم این اشتباهات کمتر شود.
بهترین گلزن خارجی لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: آقای نکونام و کادرش یک کادر جوان و یکدلند که با همه بازیکنان دوست هستند. از کار با این کادرفنی و بازیکنان لذت می‌برم و شک ندارم با تلاش و امید، به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم. از هواداران که همیشه کنار ما بودند و در سرما و گرما از ما حمایت کردند، ممنون هستیم، دل ما برای‌شان تنگ شده و امیدواریم که بتوانیم باعث شادی شان بشویم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---