1402/12/29
12:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 08 دی 1399 17:40

والی: هواداران باهوش و صبور باشند

کاپیتان تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه صحبت از قهرمانی در ابتدای مسابقات اصلا حرفه‌ای نیست گفت: تیم ما باید آرامش کافی داشته و تنها به فکر بازی همان هفته باشیم نه اینکه از الان در مورد قهرمانی حرف بزنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایوب والی روز دوشنبه در گفت و گویی با خبرگزاری ایرنا در خصوص وضعیت جسمانی‌اش اظهار داشت: وضعیتم هر روز بهتر می‌شود و در کنار تیم تمرین می‌کنم تا بتوانم در خدمت تیم و هواداران بزرگ فولاد باشم. بالاخره هدف همه ما بازیکنان، کادرفنی و مدیریت خوشحالی هواداران و مردم خوب خوزستان است البته جا دارد از آقای آذری، جواد نکونام، دیگر اعضای تیم و کسانی که در مدت مصدومیت کنارم بودند، تشکر کنم.
وی ضمن تشکر از علی محمدی مدیرعامل سابق شرکت فولاد که همیشه در کنار تیم بود افزود: همچنین از آقای قلعه‌نویی مدیرعامل جدید شرکت فولاد که در کنار ما حضور یافتند و با صحبت‌های خود باعث دلگرمی شدند، تشکر می کنم. امسال بازیکنان خوبی در تیم داریم، قطعا تیم نیاز به زمان دارد تا کاملاً هماهنگ شود و بتواند تمام خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کند. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و قطعا با گذشت زمان، بهتر و بهتر می‌شود.
هواداران صبور باشند
کاپیتان فولاد همچنین گفت: تیم خوب بازی می‌کند و در این چند بازی بدشانس بوده‌ایم، در بازی برابر سایپا یک پنالتی قطعی داور برای ما نگرفت، همچنین در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان یک پنالتی نیز از سوی داور برای تیم ما گرفته نشد و همچنین یک گل سالم زدیم که داور آن را مردود اعلام کرد.
وی ادامه داد: هواداران باید صبور و باهوش باشند و از تیم حمایت کنند تا مانند فصل قبل بتوانیم در کنار هم موفق باشیم. آرامش مهم‌ترین چیزی است که هر تیم به آن نیاز دارد و خوشحالم که هواداران به مدیریت، کادرفنی و بازیکنان اعتماد و اعتقاد دارند و تنها هدف ما شادی آن‌هاست تا بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.
والی با بیان اینکه بازی در آسیا مزه دیگری دارد افزود: پس از ۶ سال به مسابقات می‌رویم و قطعا آمادگی لازم برابر هر تیمی را داریم، فرقی نمی‌کند الوحده باشد یا هر تیم دیگری، ما باید به مرحله گروهی برسیم و برای موفقیت تیم در مرحله گروهی تلاش کنیم. در آن سال که با السد به تساوی ۲ بر ۲ رسیدیم، می توانستیم به راحتی پیروز میدان شویم و همه اعضای تیم باور داشتیم که با برد در بازی برگشت، صعود می‌کنیم که خیلی زود ۲ گل خوردیم و در ادامه نیز موقعیت‌های زیادی داشتیم که بازی را به تساوی کشاندیم. حسرت بزرگی در دل ما و هواداران ماند، امسال نیز تیم بسیار خوبی داریم و باید آن حذف تلخ را جبران کنیم.
کاپیتان فولادی ها افزود: آقای نکونام از مربیان جوان لیگ‌برتر و در عین‌حال حرفه‌ای است که شخصیت بزرگی دارد، ایشان سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده و از اینکه شاگردش هستم، خوشحالم. قطعا این مربی آینده درخشانی در این راه دارد و کادر فنی هماهنگ و یکدلی داریم که با بازیکنان رفیق هستند. هدف همه ما یک موضوع است و آن بالا رفتن پرچم فولاد در فوتبال ایران است.
 ایوب والی در پایان افزود: باید بگویم دل ما برای هواداران تنگ شده است، همیشه کنار ما بوده‌اند و در این مدت که کرونا آمده مثل همیشه به ما لطف داشته ‌اند. ما برای شادی آنها از جان مایه می‌گذاریم تا رضایت آنها را فراهم کنیم. شاید به صورت جسمی در ورزشگاه نباشند اما در تمام مسابقات وجودشان را حس می‌کنیم و امیدوارم این ویروس منحوس از بین برود تا هرچه زودتر دوباره در کنار هم برای موفقیت و پیروزی بجنگیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1664 - مجموع امتیازات : 3463
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1483 - مجموع امتیازات : 2815
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1437 - مجموع امتیازات : 2654
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1408 - مجموع امتیازات : 2726
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1396 - مجموع امتیازات : 2607
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---