FooladFc.ir
رشیدی: مسابقات دور برگشت لیگ وزنه برداری جذاب است
حضور 6 وزنه بردار فولاد در اردوی تیم ملی ایران

اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران با حضور 6 وزنه بردار از باشگاه فولاد خوزستان در اهواز در حال پیگیری می باشد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمید رشیدی، سرمربی تیم وزنه برداری باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص اظهار داشت: اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران جهت آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ ازبکستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۱ توکیو در شهر اهواز آغاز شده و در این راستا کادر فنی تیم ملی با توجه به جایگاه دومی تیم فولاد و عملکرد مطلوب وزنه برداران این تیم در هفته نخست رقابت ها، در این اردو از ۶ وزنه بردار باشگاه فولاد خوزستان به نام های علی داوودی، علی هاشمی، سید ایوب موسوی، حسین سلطانی، محمد هادی پور حسینی و حافظ قشقایی دعوت بعمل آورده است.

رشیدی که سابقه مربیگری تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران را نیز دارد، به تشکیل اردوی تیم فولاد خوزستان برای شرکت در دور برگشت لیگ اشاره و بیان کرد: ما زمان کافی برای آماده کردن تیم خود برای شرکت در دور برگشت لیگ و رقابت با تیم های گهر زمین سیرجان صدرنشین این مسابقات و تیم ملی حفاری اهواز که با فاصله کمی در مکان سوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد، داریم .

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد افزود: بدون تردید دور برگشت فصل جاری لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور بهترین و جذاب ترین مسابقاتی خواهد بود که تاکنون در تاریخ لیگ برگزار شده است چرا که تاکنون تمامی ملی پوشان در یک محل به زدن وزنه نپرداخته اند و رقابت وزنه بردارانی همچون علی داودی ، کیانوش رستمی، علی هاشمی، سهراب مرادی و ... که در جهان مطرح هستند، بسیار دیدنی خواهد بود و تنها از اینکه علاقه مندان به این رشته نمی توانند از نزدیک مسابقات را مشاهده کنند، متاثرم.
گفتنی است، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان که خود از قهرمانان ملی و بین المللی وزنه برداری ایران بودند، طی روزهای اخیر با حضور در محل تمرین پولادمردان جمهوری اسلامی ایران با اعضای کادر فنی و وزنه برداران خیر مقدم گفته و در این دیدار صمیمانه برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر : 10028 - شنبه 27 دی 1399 - 14:47
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است