FooladFc.ir
شرایط جدول جایگاه ماشین سازی را نشان نمی‌دهد؛
نکونام: نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید مهم ترین مسئله در دیدار برابر ماشین سازی این است که بازیکنان تیمش تمرکز داشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ماشین سازی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، بازی مهمی برای هر دو تیم است. تیم ماشین سازی تیم خوبی است و شرایط خوبی دارد. مربی این تیم با توجه به شناختی که از نفراتش پیدا کرده، الان آشنایی خوبی پیدا کرده است. بازی های این تیم را دیده ایم و به نظرم با توجه به نفراتی که دارد و عملکردی که داشته، جایش اینجای جدول نیست. نتایج این تیم را مقابل تیم هایی نظیر سپاهان، گل‌گهر، استقلال و ... می بینیم که تیم با کیفیتی هستند ولی شرایط جدول به گونه ای دیگر است.

او سپس در مورد سومین حضور متوالی (فولاد در دو هفته پیشین با سپاهان و پرسپولیس در آزادی و نقش جهان بازی کرده است) در خانه حریفان توضیح داد: ما می دانیم بازی سختی داریم. مخصوصا اینکه در خانه حریف بازی می کنیم. سومین بازی ای است که پشت سر هم بیرون از خانه بازی می کنیم. تمام بازی ها با تیم های مدعی را خارج از خانه بازی کرده ایم به جز یک بازی. شرایط در نیم فصل اول سخت بوده و قطعا در نیم فصل دوم می توانیم شرایط را بهتر کنیم.


سرمربی جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به حساسیت بازی بیان کرد: چیزی که برای ما مهم است اینکه تمرکز داشته باشیم. خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم تا بتوانیم نیم فصل را خوب تمام کنیم و آماده بشویم برای نیم فصل دوم. در نیم فصل دوم با مدعیان در خانه بازی داریم و شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.
بخش پایانی حرف های نکونام هم اینطور مطرح شد: خوشحالم از اینکه تیمی خوب و مستحکم داریم و همه تیم ما را با توجه به عملکردی که طی دو سال اخیر داشته ایم، قابل احترام می دانند و این هم نتیجه تلاش و زحمت همه افراد مجموعه و شرکت فولاد است. من هم نقش کوچکی در تیم داشته ام. امیدوارم فردا نمایش خوبی داشته باشیم و برخلاف دیدار برابر پرسپولیس که شایسته پیروزی بودیم ولی موفق به این کار نشدیم، برنده بازی باشیم.

کد خبر : 10045 - یک شنبه 05 بهمن 1399 - 16:54
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است