FooladFc.ir
توضیحات دپارتمان بین‌الملل فدراسیون درخصوص دیدار فولاد و العین؛
میزبانی فولاد بستگی به پروتکل‌ های بهداشتی دارد

در حالی که روزنامه العرب قطر امروز خبر داده است بازی دو تیم فولاد ایران و العین امارات در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود، روزنامه الامارات الیوم اعلام کرده که امارات میزبان این مسابقه است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از طرفداری، روزنامه الامارات الیوم مدعی شده است که باشگاه العین در این خصوص از کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای را دریافت کرده است در حالی که فدراسیون فوتبال ایران تاکید دارد محل برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نشده است.
حمیرا اسدی رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: هنوز هیچ نامه‌ای در این خصوص از AFC برای ما ارسال نشده است. ایمیل فدراسیون مقابل من باز است و به ایران نامه‌ای نفرستاده‌اند. شاید یکسری از سایت‌های خارجی در این خصوص پیش بینی کرده باشند.
او درباره اینکه چقدر احتمال دارد فولاد در ایران میزبان این مسابقه باشد؟ تاکید کرد: نمی دانم. این بستگی به پروتکل‌های بهداشتی برای رعایت ویروس کرونا دارد. باید دید سیاست AFC چیست. اینکه یک بخش از مسابقات در یک کشور و بخشی از آن به صورت متمرکز باشد، همخوانی ندارد. این در حالی است که AFC هنوز به صورت رسمی نحوه برگزاری مسابقات را اعلام نکرده است. طبق اعلام رسانه‌های قطر، ممکن است یک کشور در هر گروه میزبانی مسابقات آن گروه را بر عهده بگیرد و بازی‌ها در مرحله گروهی متمرکز برگزار شود.
اسدی در این ارتباط گفت:درباره نحوه برگزاری بازی‌ها ابلاغی صورت نگرفته است. آخرین چیزی که ما داریم، سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان و تاریخ برگزاری قرعه کشی است که روز چهارشنبه این هفته انجام می‌شود. فکر می‌کنم بعد از قرعه کشی، بخشنامه‌ای بدهند و تکلیف همه را مشخص کنند.

کد خبر : 10047 - دوشنبه 06 بهمن 1399 - 13:56
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است