FooladFc.ir
مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان:
بودجه اعلام شده در فضای مجازی غیر واقعی است

مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان: بودجه اعلام شده باشگاه در فضای مجازی غیر واقعی است مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت بودجه و پرداختی های این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید احمد حسینی نژاد در این خصوص گفت: با توجه به افزایش سال به سال قیمت ها و بالارفتن قیمت ارز به واسطه تحریم ها، مخارج باشگاه های فوتبال افزایش یافته و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوستان نیز از این قاعده مستثنی نیست، به نحوی که بودجه باشگاه در فصل99-98 نسبت به فصل98-97 افزایش پیدا کرد و خوشبختانه شاهد آن بودیم که فولاد با هزینه ای به مراتب پایین تر از برخی تیم های صنعتی لیگ برتر عملکرد بهتری داشت و موفق به کسب مقام سومی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

وی در رابطه با بودجه فصل جاری باشگاه، اظهار داشت: در ابتدای این فصل نیز با توجه به مسائلی از قبیل افزایش هزینه های ثابت، بالارفتن قراردادها و حضور در بازی های آسیایی، بررسی های لازم از سوی هیات مدیره محترم صورت گرفته و نهایتاً در فصل جاری بودجه ای متعادل برای باشگاه فولاد خوزستان پیش بینی شد و جهت تنویر افکار عمومی اعلام می کنم که بودجه درج شده در فضای مجازی شیطنت برخی افراد شناخته شده است و غیر واقعی می باشد. به همین دلیل از فوتبالدوستان درخواست دارم که به این شایعات به ویژه در حوزه بودجه توجه ای نکرده و اخبار را تنها از طریق سایت و کانال های رسمی باشگاه دنبال کنند.

حسینی نژاد در خصوص هزینه های غیر مترقبه باشگاه نیز گفت: با توجه به شکایت بازیکنان برزیلی در فصل 98-97 و جریمه ای که از این طریق به باشگاه فولاد خوزستان تحمیل گردید، این مبالغ از محل بودجه امسال پرداخت شد. از سوی دیگر پیگیری های قضایی باشگاه در دادگاه CAS برای رفع محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نیز هزینه های مضاعفی برای ما ایجاد کرد که مجبور به پرداخت آن شدیم.

مدیر مالی باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به همکاری و حمایت های صورت گرفته از سوی جناب آقای محمدی مدیرعامل پیشین، جناب آقای قلعه نوی مدیرعامل فعلی شرکت فولاد خوزستان و اعضای محترم هیات مدیره، کلیه هزینه های مالی باشگاه پوشش داده شده و به لطف خدا معوقه ای در این خصوص نداریم و انشاالله امیدوارم که با ادامه این روند حمایتی و کسب عناوینی بهتر، آینده ای روشن برای باشگاه پرافتخار فولاد خوزستان بوجود آوریم.

کد خبر : 10068 - شنبه 18 بهمن 1399 - 20:33
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است