FooladFc.ir
نکونام در نشست خبری فینال جام‌حذفی:‌
توقع داریم نتیجه فینال حذفی در زمین مشخص شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:‌ استقلال همیشه برای قهرمانی می‌جنگد اما بچه‌های ما هم بازی‌های قابل قبولی را انجام داده‌اند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از فینال جام‌حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه زحمت‌کشان ورزش و تمام رسانه‌های فعال تبریک می‌گویم. می‌دانیم با تیم پرمهره‌ای که بازیکنانی تاثیرگذار، کلیدی و خوب دارد، بازی داریم. استقلال تیم قابل احترامی است و فوتبال بازی می‌کند. سعی می‌کنند فوتبال را از زمین خودشان شروع کنند و به آن شکل بدهند تا به دروازه‌ حریف نزدیک شوند. هرچند زمانی برای تمرین کردن نداشتیم اما توانستیم با بچه‌ها صحبت‌های لازم را انجام بدهیم.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم. استقلال همیشه تیم بزرگی است و هر سال برای قهرمانی می‌جنگد. این شرایط را مقداری سخت می‌کند. تیم ما هم نشان داده در دیدارهایی که در اندازه خودمان ظاهر شدیم و بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشتند، توانستیم هر تیمی را شکست بدهیم.

سرمربی تیم فولاد تصریح کرد: خوشحالم از اینکه تیم‌مان توانست در فینال جام حذفی حضور داشته باشد. در جایی که خیلی از تیم‌‌ها برای هر دو جام برنامه ریزی داشتند، نشان دادیم فوتبال فقط هزینه و داشتن بازیکنان سطح بالا نیست. هرچند این مسائل به یک تیم کمک می‌کند اما جایی هم باید همه اعضای یک تیم و باشگاه با هم متحد باشند.
نکونام عنوان کرد: برای رسیدن به موفقیت در این سه سال تیم ما این کار را به نحو احسن انجام داده و کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هیات مدیره باشگاه در این مدت خیلی به من کردند.  سال گذشته توانستیم سهمیه بگیریم و امسال در فینال حذفی حضور داریم. امیدوارم بتوانیم فردا هم بازی قابل قبولی ارائه بدهیم تا ان‌شاءالله بتوانیم به جام برسیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته ای که برای تیم من خیلی مهم است و به بازیکنانم تاکید می‌کنم، این است که باید با تمام تمرکز و تمام توان مقابل استقلال قرار بگیریم تا بتوانیم فصل را به خوبی پایان برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد داوری این مسابقه گفت: صحبت خاصی نیست. بیژن حیدری از داوران خوب و باتجربه ماست که قضاوت‌هایش هم مشخص است. هرچند پیش از این بازی، صحبت‌هایی در مورد دیدار قبلی استقلال صورت می گیرد اما توجهی به این موضوع نداریم و تمام تمرکزمان روی این رقابت است. قطعا فردا داور سعی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. هر دو تیم هم قطعا توقع دارند نتیجه این دیدار در زمین مشخص شود. با توجه به شناختی که از حیدری و کمک‌هایش داریم، می‌دانیم رقابت بی‌نقصی در انتظار هر دو تیم است. امیدوارم هر دو تیم برای رسیدن به موفقیت بهترین عملکرد را داشته باشند.

نکونام در مورد اینکه طی مدت کوتاهی که سرمربی فولاد شده دو صعود به فینال جام حذفی و حضور درلیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است، گفت: در جام حذفی با تیم خونه به خونه هم به فینال رسیدم که البته در آن دیدار کنار تیم نبودم. در جام حذفی شما یک بازی دارید. باید تمرکزتان را روی آن بگذارید و برنامه ریزی کنید تا به موفقیت برسید. این کار را در دو دوره‌ای که بودیم، خوب انجام دادیم. امسال با توجه به فشردگی لیگ، روی جام حذفی از بازی اول مقابل ماشین سازی که بیرون از خانه بود، خیلی برنامه ریزی کردیم تا به موفقیت برسیم.
وی تصریح کرد: در فوتبال باید هدفگذاری داشته باشید اما به این معنی نیست که قطعا به آن می‌رسید. رسیدن به هدف به خیلی از مسائل بستگی دارد. همه تیم‌ها و بازیکنان زحمت می‌کشند و در نهایت کسی که تلاش بیشتری کند، به موفقیت می‌رسد. این نکته در فوتبال غیر قابل پیش بینی است. به عنوان مثال، در فوتبال ایران تیم‌هایی هستند که هر سال برای قهرمانی و سهمیه برنامه ریزی می کنند اما شاید به آن دست پیدا نکنند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس هرسال مدعی این جام هستند اما در نهایت یک تیم به آن می‌رسد. ما برنامه ریزی داریم و سعی می کنیم با بهترین عملکردمان به آن برسیم. اینکه اتفاقات فوتبال چه چیزی را برای ما رقم می زند، از جذابیت‌های فوتبال است.

نکونام گفت: امیدوارم فردا شاهد فوتبالی زیبا از هر دو تیم باشیم. امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان وارد زمین شوند و طبق خواسته‌هایی که از آنها داریم، بازی خوبی را ارائه بدهند تا به موفقیت برسیم.

کد خبر : 10295 - شنبه 16 مرداد 1400 - 15:54
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است