FooladFc.ir
توسط مدیرعامل شرکت و مدیرعامل باشگاه؛
از زحمات سعید آذری در فولاد خوزستان تقدیر شد

جلسه تودیع سعید آذری، مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد در دفتر مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این جلسه در خصوص چگونگی انتخاب مدیرعامل باشگاه، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که سهام دار شرکت دارد و چالش هایی که در انتخاب گزینه های مختلف داشتیم، در نهایت جمع بندی به آقای گرشاسبی رسید. ایشان یک گزینه بومی و توانمند هستند و رزومه بسیار درخشانی از فعالیت در پرسپولیس، پیکان، تربیت بدنی استان خوزستان و تهران به همراه دارند و از ایشان دعوت به عمل آمد که در مجموعه بزرگ فولاد خوزستان خدمتشان باشیم.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تغییر در مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در این برهه زمانی را به مسابقه «دو امدادی» تشبیه کرد و گفت: در زمان مدیریت آقای آذری کیفیت باشگاه فولاد خوزستان با نتایج کسب شده بهتر شد و هم اینک این امانت به دست آقای گرشاسبی سپرده می‌شود تا ایشان نیز با دقت نظر و استفاده از ظرفیت های موجود این مسیر را برای تداوم موفقیت ها ادامه دهند. ابراهیمی همچنین در خصوص جدایی آذری، اظهار داشت: مدیران همواره دوست دارند در اوج خداحافظی کند و این اتفاق نیز با توجه به نتایج کسب شده، در بهترین شرایط برای آقای آذری رخ داد. ما در مجموعه فولاد خوزستان از این همکاری بسیار خشنود بودیم و برای ایشان در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت داریم.

همچنین حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات آذری، اظهار داشت: ایشان یک قهرمان و یک مدیر حرفه ای هستند و در فضایی دوستانه سعی خواهیم کرد درآینده نیز از مشاوره ها و تجربیات ایشان استفاده کنیم.
گرشاسبی در ادامه گفت: مطمئناً در شرایطی که تیم قهرمان حذفی شده و انتظارات بالا رفته کار بسیار سختی در پیش داریم و باید با سرعت و دقت اقدامات لازم را برای حضور قدرتمند فولاد در رقابت های آینده لیگ برتر انجام دهیم. انشاالله سعی میکنیم با یک کار جمعی و صادقانه باشگاه فولاد را به جایگاه اصلی خود برسانیم و رو سفید شویم.

سعید آذری نیز ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته از سوی مدیران شرکت از باشگاه فولاد، اظهار داشت: حمید گرشاسبی از اساتید ورزش و مدیریت کشور هستند و خدا را شاکرم که مدیریت باشگاه فولاد به ایشان سپرده شده است. ایشان در کسوت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و سایر پست هایی که داشتند بسیار موفق عمل کرده اند و برای ایشان و این باشگاه بزرگ آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر : 10332 - یک شنبه 24 مرداد 1400 - 14:51
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است