FooladFc.ir
بازیکنانم جانانه جنگیدند
نکونام: کمک داور 3 امتیاز را از ما گرفت

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است تیم داوری عامل شکست تیمش مقابل استقلال بوده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و می‌دانستیم روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی برنامه دارند. همانطور که دیدید بازی برابری بود و موقعیتی به تیم حریف ندادیم.
وی افزود: تیمی که تمام تیم‌ها را با بازی مستقیم و پاس‌های بلند تحت فشار گذاشت، ما توانستیم نقاط قوت‌شان را کور کنیم و اجازه ندهیم به موقعیت برسند.
سرمربی فولاد با اشاره به اشتباه کمک داور مسابقه تاکیدکرد: ما باید در این بازی گل می‌زدیم، ولی اشتباه فاحش کمک داور تک به تک را از تیم ما گرفت و ما در نیمه اول به گل نرسیدیم. تیم ما در شروع نیمه دوم کاملاً بازی را در دست داشت، ولی گلی که در فوتبال ایران خیلی کم اتفاق می‌افتد، به ثمر رسید.
نکونام درباره اخراج بازیکن تیمش در دقایق پایانی گفت: در صحنه اخراج توپ دست گلر ما بود. من صحنه را دقیق ندیدم و نمی‌توانم قاطعانه در موردش صحبت کنم اما صحنه آفساید را دیدم. هم عکس و هم فیلمش مشخص است که آفساید نبود و کمک داور اشتباه کرد. کمک داور یک گل و سه امتیاز را از ما گرفت که تأثیر مستقیم در نتیجه داشت. این بازی با یک گل اختلاف بیشتر تمام نمی‌شد، چون اجازه نمی‌دادیم استقلال نزدیک دروازه ما شود. اگر دقت کنید دروازه‌بان ما توپی نگرفت. تیم ما خیلی خوب و بابرنامه بازی کرد. یکی دو جا ایراداتی داشتیم.
سرمربی فولاد در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و جانانه جنگیدند. ما دو سال است با تیمی مشخص بازی می‌کنیم و نفرات‌مان تغییری نداشته‌امئ. بازی کردن با تیمی پرمهره مثل استقلال سخت است که در لیگ و جدول با چنین تیمی ادامه داد. قطعاً برای نیم فصل برنامه داریم که تیم را تقویت کنیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

کد خبر : 10523 - چهارشنبه 08 دی 1400 - 20:48
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است