1403/01/10
19:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 11 اسفند 1399 19:49

نکونام: رقابت در بالای جدول کاملا نابرابر است

سرمربی فولاد خوزستان می گوید تمام تلاششان را برای موفقیت فولاد انجام می دهند اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، شرایط نابرابر است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن گفت: می دانستیم به خاطر شکل بازی که از سمت مربی حریف پیاده می شود، بازی سختی خواهیم داشت. یک بازی بسته و فیزیکی بود و می دانستیم که باید زود به گل برسیم، موقعیت های خوبی خلق کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل اول اگر دقت می کردیم می توانستیم گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم اما متاسفانه نیمه اول توپ هایمان گل نشد و محسن فروزان یک مهار خیلی خوب داشت و یک لحظه غفلت نزدیک بود کار دستمان دهد.

او افزود: می دانستیم تیم حریف در نیمه دوم فشار می آورد چند بازیکن بلند قد به زمین آوردند و بازیکنان دفاع را کم کردند اما ما شکل تیممان را حفظ کردیم و در ضد حمله و شرایط عادی بازی اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بی دقت بودیم و اگر این گل هارا می‌زدیم شرایط بهتری برای ما رقم می خورد. چند موقعیت را از دست دادیم و دروازه بان حریف چند مهار خوب داشت و اگر شهاب گردان دروازه بان نبود شرایط بهتری برای ما رقم می خورد. از عملکرد تیم راضی هستم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. اشتباهاتی داشتیم که رفع می کنیم. اینکه تیم از شرایط مسابقه خارج شده بود و با توجه به شرایط کرونا نمی توانستیم بازی دوستانه داشته باشیم هم مزید بر علت شد. در ادامه راه خواهید دید که شرایط تیم ها در جدول و بازی ها چگونه خواهد بود.

نکونام در ادامه در خصوص ادامه لیگ اظهار کرد: ما قطعا تلاشمان را می کنیم و روی تمام بازی ها برنامه داریم و به روند رو به رشدمان ادامه خواهیم داد و به خاطر هواداران و بزرگی نام باشگاه فولاد تلاشمان را خواهیم کردتا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تاپایان بازی ها اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد ما بازی پلی آف و ملی را داریم که وقفه ای در لیگ خواهیم داشت. این طور که گفته می شود ممکن است لیگ تا اواخر تیر یا اوایل مرداد ادامه داشته باشد. صحبت درباره ادامه لیگ باتوج به شرایط کرونا و اینکه استراحت کم است سخت است اما ما تمام تلاشمان را می کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد گفت: تا الان که ما اینجا هستیم ما نمی توانیم بازیکن به خدمت بگیریم و دیدید که امروز هم دچار مشکل بودیم و با توجه به اینکه تیم های بالای جدول هزینه می کنند و بازیکن می خرند واقعا شرایط نابرابر است. پارسال توانستیم از فصل نقل و انتقالات استفاده کنیم و شرایط خوبی داشتیم اما امسال این شرایط را نداریم و نمی توانیم یار بگیریم و این شرایط باعث می شود بیشتر تلاش کنیم. امیدوارم آسیب دیدگی و ویروس کرونا به تیم آسیب نزند. فقط باید تلاش کنیم اما رقابت کاملا نابرابر است.

 نکونام در ابتدای نشست با اشاره به درگذشت زلاتکو کرانچار، گفت: درگذشت آقای کرانچار را تسلیت می گویم. امیدوارم خداوند به خانواده ایشان صبر دهد. کرانچار از افرادی بود که برای فوتبال ما زحمت های زیادی کشیده بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

عباس ارژنگ
دوشنبه 18 اسفند 1399 12:29 AM
اقا برید از فدارسیون بخاطر بسته بودن پنچره نقل انتقلات داخلی استقلال که نباید مجوز استفاده از مجیدی کادرش در بازی با فولاد شکایت کنید به فیفا و بازی باخته شده را به 3-0 تبدیل کنید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---