1403/01/10
3:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 18 اسفند 1399 23:50

اهدای اقلام ورزشی توسط باشگاه فولاد خوزستان به تیم های فوتبال محلات

مراسم اهدای اقلام ورزشی اهدایی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به تیم های فوتبال محلات اهواز برگزار شد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در مراسمی با حضور دکتر سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، دکتر جمال عالمی نیسی فرماندار شهر اهواز، ایوب غزی رئیس شورای ورزش محلات اهواز و دکتر سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان طی تفاهمنامه ای اقلام اهدایی ورزشی به تیم های فوتبال محلات اهواز اهدا شد.

سید کریم حسینی، نماینده مجلس: فولاد خوزستان می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد
دکتر سید کریم حسینی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: حرکتی که امروز به همت مسئولین ورزش محلات اهواز و باشگاه فولاد خوزستان انجام شده، ثابت کرد که یک باشگاه «ورزشی» می تواند یک باشگاه «فرهنگی» نیز باشد و جنبه فرهنگی آن با این گونه اقدامات نمود پیدا می کند. وی در ادامه افزود: ما اعتقاد داریم که ورزش و محلات و زمین های ورزشی محلات میدان و عرصه استعدادیابی برای ورزش قهرمانی و باشگاه ها است و در جاهایی واقعاً مدیون ورزش محلات و زمین های خاکی و سالن های بدون تشریفات و بدون امکانات خاصی هستیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم همچنین گفت: جا دارد از جناب آقای مهندس قلعه نویی مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان و همچنین آقای دکتر آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و کلیه همکارانشان برای برداشتن این گام مبارک تبریک گفته و از این عزیزان تشکر کنم. به عنوان خادم مردم و به ویژه ورزش و ورزشکاران اعلام میکنم که این گام خوب می‌تواند الگویی برای سایر باشگاه‌ها در کشور و استان باشد، چراکه امروز شاهد هستیم باشگاهی که توانسته در فوتبال خودش را ثابت کند، دستش را روی سر ورزشکاران محلات، نوجوانان و جوانانی که با هجمه های گوناگون فرهنگی مواجه هستند بکشد و با توجه به ورزش خدمتی به جامعه پیرامونی خود می کند.

* عالمی نیسی، فرماندار اهواز: حمایت فولاد ثمرات خوبی در ورزش اهواز دارد
در ادامه دکتر جمال عالمی نیسی، فرماندار شهر اهواز نیز اظهار داشت: قطعاً اینگونه حمایت ها از ورزشکاران محلات می‌توانند ثمرات بسیار خوبی در اهواز داشته باشد. وی افزود: بنده از طرفداران تیم فولاد خوزستان هستم و در جایگاهی که دارم بارها برای این باشگاه تلاش کردم که نمونه بارز آن بازی خاطره انگیز تیم‌های فولاد و پرسپولیس در فصول گذشته است که برخلاف تصمیم و مصوبه شورای تامین استان، بر انجام شدن این بازی تاکید داشته و جلوی لغو بازی را گرفتم و خوشحالم که آن بازی یکی از زیباترین نمایش های فولاد خوزستان همراه بود و با نتیجه دو بر یک به سود تیم شهرمان پایان یافت. نیسی همچنین اظهار داشت: حرکت امروز باشگاه فولاد خوزستان نیز در یاد و خاطره ها باقی خواهد ماند و ما نیز در فرمانداری اهواز برای کمک به باشگاه فولاد خوزستان در همه زمینه ها آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

* آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد: وظیفه ما حمایت از فوتبال محلات است
دکتر سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز ضمن تشکر و خیرمقدم خدمت نماینده اهواز در مجلس، فرماندار اهواز و سایر مسئولان حاضر در سالن گفت: این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت عظیم فولاد خوزستان و به تبع آن باشگاه فولاد خوزستان انجام شده و می‌تواند الگویی مناسب برای سایر باشگاهای ورزش کشورمان باشد. باشگاه فولاد متعلق به مردم است و باعث خوشحالی ماست که در کنار هزینه های سنگین در فوتبال قهرمانی، وظیفه مان را با حمایت از ورزش و فوتبال محلات در قبال مردم انجام دهیم.
وی در ادامه گفت: بنده در ماه های گذشته به صورت اتفاقی بازدیدی از زمین های خاکی فوتبال در منطقه کوت عبدالله داشتم و از نزدیک با بازیکنان فوتبال محلات اهواز به گفتگو پرداختم و از نزدیک شاهد کمبودها و کاستی های آن ها بودم، لذا سریعاً از لحاظ کار سیستمی با آقای غزی مدیریت محترم ورزش و محلات اهواز ارتباط برقرار کرده و با طرح موضوع در هیئت مدیره محترم شرکت فولاد و متعاقب آن باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و با نظر مثبتی که همه عزیزان داشتند این اتفاق برای اولین بار در اهواز رخ داد.

آذری در ادامه به تاکید هیات مدیره شرکت فولاد بر انجام اینگونه اقدامات اشاره کرد و افزود: طی روزهای گذشته جناب آقای دکتر طاهری، ریاست محترم هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان نیز تاکید داشتند که از این قبیل حرکت‌های فرهنگی - ورزشی در باشگاه بیشتر انجام شود و بنده نیز این نوید را می دهم که در سال ۱۴۰۰ در راستای رسالت های اجتماعی که در برنامه چهارساله باشگاه گنجانده شده، اقدامات مشابهی برگزار خواهد شد و امیدوارم در این روزهای نزدیک به عید نوروز توانسته باشیم به نوعی موجبات خوشحالی مردم خوب، دلاور و فرهیخته استان خوزستان و بازیکنانی که در ورزش محلات مشغول هستند را با این هدیه ناقابل از سوی شرکت فولاد خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان بوجود بیاوریم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: امیدوارم این حرکت فرهنگی ورزشی در همه باشگاه ها شکلی اساسی و منطقی به خود بگیرد و بتوانیم انشاالله کمک شایانی به ورزش محلات کرده باشیم، حقیقتاً اگر کاری امروز انجام شده، وظیفه شرعی و عرفی باشگاه فولاد خوزستان بوده است و انشاالله این اتفاق در شرکت سهامی فولاد خوزستان و باشگاه فولاد خوزستان ادامه دار باشد و مدیرانی که بعد از من نیز می آیند این قضیه را به شکلی بهتر و در ابعادی بزرگتر انجام دهند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---