1403/01/09
22:22
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 27 فروردین 1400 18:41

سسما:الوحدات تیم خطرناکی در حمله است اما...

مربی تیم فولاد می‌گوید باید برای برنده شدن برابر الوحدات، صددرصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مناسب بگیریم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد ایران در کنفرانس خبری پیش از مسابقه فردای تیم فولاد برابر الوحدات اردن گفت: همانگونه که قبلاً گفتم بازی با السد مزه تلخ و شیرینی داشت و به اندازه کافی از آن یک امتیاز قدردانی می‌کنیم. تمام بازی‌های این گروه سخت و مشکل هستند چرا که ما در بهترین لیگ آسیا هستیم. درباره الوحدات باید بگویم تیمی است که تاریخچه بسیار خوبی دارد و سال‌های سال قهرمان بوده‌اند و فصل قبل به راحتی با اختلاف زیاد لیگ را برنده شدند.‌ آن‌ها توانستند تیم پرقدرت النصر را متوقف کند و نشان از قدرت آن‌ها دارد و همه این‌ها نشان می‌دهد رقیب سرسختی است.
مربی تیم فولاد در ادامه گفت: طبق معمول و طبق رویه خودمان پیش می‌رویم و در مبارزه ‌ شرکت می‌کنیم. من می‌توانم به شما قول بدهم که فردا رقابت خیلی سخت خواهد بود. برای رقابت با الوحدات باید صد درصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مثبتی بگیریم و ما قطعا اگر برنده بشویم، خوشحال خواهیم شد و در غیر این صورت به تیم مقابل باید تبریک بگوییم.
یوسو سسما همچنین افزود: الوحدات تیمی است که بسیار خطرناک حمله می‌کند اما ما نگران حملات آن‌ها نیستیم، روی بازی خود تمرکز می‌کنیم تا حملات آن‌ها را کنترل کنیم و بازی را به دست بگیریم. همه توانمان را در زمین ارائه خواهیم داد و در این رقابت‌ها باید صد درصد باشیم تا به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.
مربی فولاد افزود: بیش از اینکه به تیم مقابل نگاه کنیم، به تیم خود اتکا خواهیم کد تا عملکرد کاملی داشته باشیم، این همان مسأله منظم بودن و تمرکز داشتن در زمین است.
وی در انتها گفت:  باتوجه به مشکلات کرونا خیلی مشکل است که هر سه روز یک بار بازی کنیم، وقت کافی برای ریکاوری نداریم و این از نظر علمی ثابت شده است. ما سعی می‌کنیم با تمرکز زیاد کار کنیم تا بازیکنان حداکثر توان خود را در زمین بگذارند، بازیکنان ما به نظر بدنی در وضعیت مناسبی هستند، جوان و شادابند و تاکنون خوشبختانه مسأله خستگی در تیم ما وجود ندارد البته مشکل خستگی و بازی‌های فشرده برای همه تیم‌ها وجود دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---