1403/01/10
1:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 04 اردیبهشت 1400 1:20

یوسو سسما: باخت حق ما نبود

تیم فولاد ایران در شبی که استحقاق باخت را نداشت، برابر النصر شکست خورد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر النصر عربستان گفت: به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم و باید بگویم که ما ظرفیت شکست را داریم. روی یک اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آن‌ها حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در زدن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.
مربی فولاد در خصوص نیمه نخست و جریان بازی در نیمه دوم نیز گفت: در نیمه اول مالکیت توپ تقریبا مساوی بود اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود، در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضدحمله گل دوم هم دریافت کردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم و باید بگویم که بهترین‌ موقعیت‌های گل برای ما بود.
سسما گفت: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همینکه بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. دو بازی دیگر باقی مانده و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.
وی در انتها درباره خستگی بازیکنان برای بازی بعد برابر السد گفت: دوروز تا بازی بعدی فاصله داریم و باید از آقای آذری مدیرعامل باشگاه که تمام موارد مورد نیاز برای ریکاوری هرچه بهتر بازیکنان را تهیه کرده است، تشکر ویژه داشته باشیم. هنوز بازی امشب را آنالیز نکرده‌ایم و پس از آنالیز برای دیدارهای بعدی تصمیم خواهیم گرفت که از چه بازیکنانی استفاده کنیم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت امشب برای بازی‌های آتی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---