1403/01/31
5:26
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 08 خرداد 1400 22:54

نکونام:پارسال ما را کُشتند و امروز هم سرمان را بُریدند

داور کمک کرد تا جریان بازی به سمت سایپا برود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پس از بازیکن سایپا مقابل پیکان گفتم که نگران این بازی هستم، داور کمک کرد تا جریان بازی به سمت سایپا برود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام بعد از شکست 2 بر یک فولاد مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم در مورد داوری صحبت می‌کنم. حدود 10 روز قبل که سایپا مقابل پیکان بازی کرد همانجا اعلام کردیم که نگران این مسابقه هستیم. اگر خطای هندی که برای حریف گرفتند و ما گل خوردیم هند بود! پنالتی ما را هم نگرفتند.

وی افزود: داور کمک کرد که جریان بازی به روندی که سایپا می‌خواهد پیش برود. سوت زدن را بلدند. این دومین بازی است که چنین اتفاقی می‌افتد و مربیان حریف هر طور که می‌خواهند اعتراض می‌کنند و هیچکس به آنها چیزی نمی‌گوید. مطمئن باشید اگر این قضاوت را برای تیم‌های بالای جدول انجام می‌دادند استاندار، نماینده مجلس، وزیر به فدراسیون می‌رفتند و هزار کار می‌کردند.

نکونام عنوان کرد: ما تیم فوتبال خوزستان و مردم خوزستان همیشه مظلوم هستیم. خنده‌دار است این موضوع را بگویم، پارسال با ماشین‌سازی بازی داشتیم و داور دروازه‌بان ما را به خاطر اتلاف یک دقیقه وقت با دو کارت زرد اخراج کرد. امروز به دروازه‌بان حریف یک کارت زرد نمی‌دهد. در نیمه اول هم فقط یک دقیقه وقت تلف شده گرفت. در نیمه دوم 10 تعویض انجام شد اما داوری فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت در چهار دقیقه وقت اضافه هم 2 دقیقه بازی خوابیده و وقت اضافه محاسبه نمی‌شود. در مسابقه‌ای که در جریان بازی همه‌اش به سود ما بود با یک خطای هند الکی که برای حریف گرفته شد ما گل خوردیم، بازی از همانجا به بعد تمام شد. چون ما می‌دانستیم سایپا می‌آید و بازی مستقیم انجام می‌دهد، بازی بلند، اوت دستی و توپ‌های برگشتی؛ که بتوانند شلوغ کنند و گل بزنند. داور هم به آنها کمک کرد.  

نکونام با خطاب قرار دادن رئیس کمیته داوران گفت: آقای افشاریان اگر داوری‌ها می‌خواهد اینگونه باشد مثل این دو هفته که برای تیم من پیش می‌رود بیایید اعلام کنید ما می‌خواهیم داوری را همین‌گونه برای فولاد ادامه بدهیم. ما برای چه بجنگیم. پارسال ما را کُشتید. شخص دیگری بود. امسال هم دوباره همین آش و همین کاسه است. بازی با نساجی در قائمشهر هم سر ما را بریدند. امروز هم دوباره همین‌طور.

وی تأکید کرد: من نمی‌گویم داور آمد و از قبل پنالتی گرفت، داور با سوتش بلد است چگونه قضاوت کند. می‌تواند با سوت کنترل شده بازی را به سود حریف کنترل کند. داوران این کار را بلدند من هم آن را متوجه می‌شوم من هم فوتبالیست بوده‌ام داوران می‌توانند. داوران می‌توانند قضاوتی انجام دهند که جریان بازی را به سود هر کسی که دل‌شان می‌خواهد جلو ببرند. متأسفانه این اتفاق اکنون برای فولاد رخ می‌دهد. چه گناهی کرده‌ایم؟ سالم کار کرده‌ایم ناراحتند؟ به من چه مربوط است که به خاطر تعویض پیکان بازی باید سه بر صفر می‌شده است یا نه؟  این مسئله به من اصلاً مربوط نیست.

نکونام عنوان کرد: من به آقای افشاریان هم گفته بودم. باید برای این مسابقه یک داور قوی انتخاب کنند. این یک بازی قوی است و داوری آن نباید ضعیف باشد چون سایپا می‌خواهد سقوط نکند، ما هم می‌خواهیم مدعی باقی بمانیم. ببخشید مدیرعامل سایپا عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است چه توقعی دارید؟ همه در فوتبال ایران شاکی هستند هیچکس نیست رسیدگی کند. همه شاکی هستند چه خبر است؟! چه اتفاقی در فوتبال‌مان رخ داده است؟ آقای عزیزی خادم به فوتبال کمک کنید شما آمده‌اید کمک کنید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: من سالم کار می‌کنم زحمت می‌کشم و تلاش می‌کنم مثل همه مربیان دیگر؛ اینگونه حق را ناحق نکنید. با سوت بازی را برنگردانید. داور هر طور که دلش می‌خواست خطا می‌گرفت. با بازیکن ما یک دقیقه در وقت اضافه صحبت می‌کند که بازی پیش برود. این کارها قدیمی شده ما هم این کارها را بلدیم، داوری و قضاوت را ما هم بلدیم. خطای هندی که به سود سایپا گرفته شد هند نبود یک پنالتی برای ما گرفته نشد با سوت‌هایی که زد بازی را برگرداند. داور می‌گوید چهار کارت داده‌ام؛ آقا نمی‌خواهم کارت بدهید دقیقه 89 کارت داده است دستت درد نکند این کارها قدیمی شده است. یکسری کارهای جدید حداقل انجام بدهید. سایپا بعد از بازی که باخت هزار و یک مدل اعتراض کرد امروز نتیجه‌اش را گرفت. تمام دوستان من زنگ زدند و گفتند حواس‌تان باشد امیدواریم این داور خوب داوری کند. به هر حال دوستان ما در تیم‌های دیگر در خطر سقوط هستند داور امروز باب میل سایپا داوری کرد.

نکونام افزود: سایپا در کدام قسمت بازی به داوری اعتراض داشت؟ در هیچ صحنه‌ای. فقط ما اعتراض می‌کردیم چرا چون در همه چیز به آنها کمک می‌کرد. صحنه هند را نگاه کنید خنده‌دار است. بازیکن من در نیم‌متری ایستاده‌ است توپ به دستش می‌خورد می‌گوید هند است همان توپ را سه متر جلوتر کاشته‌اند، توپ را عقب بردند دوباره جلو آوردند می‌گوید درست است، همان توپ گل می‌شود. پنالتی را برای تیم من نمی‌گیرد. بروید ببینید آن صحنه پنالتی بود یا نه؟ ببینید آن صحنه‌ای که هند اعلام شد هند است یا نه؟ بعد می‌خواهند عذرخواهی کنند، عذرخواهی نکنید. اشتباه کردم در بازی با نساجی به آقای افشاریان گفتم کمک داور بازی اشتباه کرده است او را ببخشید نمی‌خواهد محرومش کنید. مردانگی کردم اما این چه داوری است که امروز در بازی ما با سایپا انتخاب کردید. پدر تیم من درآمد بازی برده را باختند. سایپا کاری نمی‌توانست بکند با یک هند یک خطا و یک اوت جلو می‌آمد، همین، به همین راحتی؛ بازی باب میل آنها جلو رفت. چرا در مورد صحنه‌های دیگر اعتراض نمی‌کنند؟

وی تأکید کرد: من هم در این مملکت فوتبال بازی کرده‌ام و زحمت کشیده‌ام. الان هم دارم زحمت می‌کشم. یا حقم را به من بدهید یا من هم باید بایستم و اعتراض کنم. من را مدام‌العمر محروم کنید، من را از فوتبال بیرون کنید، این نشد که، هرکس اینگونه حرف می‌زند ورق برمی‌گردد، من هم باید این کار را بکنم؟ از الان هم دارم می‌گویم هفته بعد هم صحنه‌های  50-50  را به سود حریف بگیرید اما داور خوب انتخاب کنید. یکسری از داورهای‌مان نسبت به لیگ و فوتبال‌مان پایین‌تر هستند، نمی‌توانیم اینگونه جلو برویم. قرار نیست این همه هزینه شود و این همه وقت بگذاریم، استرس بکشیم و کمک داور جلوی ما بخندد و بگوید آقای نکونام یک متر جابه‌جا شدن عیبی ندارد! چرا عیبی ندارد؟

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: بیا مربی شوی، بیا فوتبالیست شو تا استرس را بفهمی چه هست، بیاید زیر فشار تماشاگر قرار بگیرید تا بفهمد یعنی چه؟ اینگونه نیست که خطای هند به ضرر تیم ما بگیرد و ما اعتراض کنیم و بگوید هند درست بوده است. چه کسی می‌خواهد جواب این اشتباه را بدهد. در بازی با نساجی سه امتیاز از تیم من گرفتند. بس است دیگر، بس است، پارسال سرمان را بُردید. مقام دومی را از ما گرفتید هیچ نگفتیم. اکنون دوباره شروع شده است؟ تا می‌بینند فولاد مدعی است، بزن. چه کسی راحت‌تر از همه است. چرا به ضرر تیم‌های بالای جدول و 4-5 تیمی که خودتان می‌دانید کسی به ضررش نمی‌گیرد و هیچکس به داوری اعتراض ندارند. چرا مادام ما باید حرص بخوریم چرا تیم‌هایی که زور ندارند باید حرص برخوردند آقا بس است جمع کنید!

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---