1403/02/08
11:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 21 تیر 1402 16:33

اتحاد باشگاه فولاد خوزستان و هیات فوتبال در آستانه شروع لیگ؛

طالقانی: از تصمیم باشگاه فولاد و هیئت مدیره آن حمایت میکنیم

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بازدید کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از حضور چند روز گذشته مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در هیات فوتبال استان، این بار عبدالکاظم طالقانی و همکاران ایشان در مجموعه باشگاه فولاد خوزستان حضور یافته و در آستانه شروع رقابت های فصل جدید فوتبال برای شاگردان علیرضا منصوریان و سایر تیم های باشگاه آرزوی موفقیت کردند.
عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال خوزستان در این جلسه اظهار داشت: بنده به عنوان متولی فوتبال خوزستان، خواستار موفقیت کلیه تیم های فوتبال استان هستم و در طول 12 سال فعالیتم سعی کرده ام نگاهی یکسان و کاملاً حمایتی به تیم ها داشته باشم. وی در ادامه افزود: فولاد باشگاهی سازنده و متفاوت در کشور است. رزومه و افتخارات گذشته آن نشان می دهد که در آکادمی، خوب کار کرده و بازیکنان بومی زیادی را پرورش داده و همچنان این ستاره ها را تحویل فوتبال ایران می دهد. رئیس هیات فوتبال خوزستان در ادامه گفت: دیدگاه ما این است که فولاد باید در پست هایی که نیاز دارد، بهترین ها را به خدمت گرفته و در کنار آن توجه ویژه ای هم به بازیکنان آکادمی خود داشته باشد.
طالقانی همچنین با اشاره به اینکه شرایط مطلوب برای میزبانی از هواداران و خانواده ها باید بخوبی فراهم شود، بر حمایت از تیم فولاد خوزستان و مجموعه کادر فنی این تیم در آستانه شروع بیست و سومین دوره از رقابت های لیگ برتر تاکید کرد و اظهار داشت: ما به عنوان یک هوادار از تصمیم هیات مدیره فولاد و جمع بندی باشگاه در ادامه همکاری با آقای منصوریان حمایت کرده و حامی ایشان و مجموعه تیم هستیم. به هرحال بالاترین خواسته و آرزوی ما موفقیت فولاد به عنوان یکی از سه نماینده خوزستان در رقابت های پیش رو است و برای کلیه اعضای مجموعه باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و  سرمربی تیم که اکنون میهمان ما هستند و هدایت اصلی تیم را برعهده دارند از صمیم قلب آرزوی موفقیت داریم.
دکتر حمیدضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از فعالیت های باشگاه فولاد خوزستان که با هماهنگی و همکاری هیات فوتبال شکل اجرایی به خود گرفت، گسترش جلسات تست گیری در مناطق مختلف استان خوزستان بود که در قالب وظیفه اجتماعی و رسالت ذاتی باشگاه فولاد که کشف استعداد در آن نهادینه شده، این حرکت رو به جلو و جدید صورت پذیرفت.
وی در ادامه گفت: امسال برای اولین بار بیش از 10 بازیکن سطح آکادمی ما از تیم های پایه و فولادنوین به تیم بزرگسالان منتقل شده اند و در هماهنگی که با کادر فنی تیم داشته ایم، انشاالله شاهد اتفاق های خوبی در این زمینه خواهیم بود. شعبانی در خصوص فوتبال بانوان نیز اظهار داشت: از آنجا که تجربه کار در این زمینه در باشگاه نبوده، آغاز آن در فولاد نیاز به ایجاد یکسری زیرساخت ها دارد اما با توجه به شرایط جدید، قطعاً در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه به اتفاق سایر اعضاء در خصوص این موضوع گفتگو خواهد شد و انشاالله اگر مصوبه آن را گرفتیم با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند همکاران مان در هیات، تیمداری بانوان را آغاز خواهیم کرد. شعبانی در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از حمایت های آقای طالقانی و کلیه همکاران ایشان، بوجود آمدن فضای برادری بین این دو مجموعه را به فال نیک گرفت و خواستار افزایش مراودات فی مابین شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---