1403/02/08
11:18
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 04 اسفند 1402 13:49

آل نعمه: دست تک تک بازیکنان را می بوسم که جانانه جنگیدند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برد تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به تمجید بازیکنانش پرداخت.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، احمد آل نعمه امروز (پنجشنبه) در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که با برد ۲ بر صفر فولاد همراه بود اظهار کرد: امروز در تمام نقاط زمین فوق العاده بودیم و هر آنچه از بازیکنان خواسته بودیم را به خوبی و با تمرکز بالا انجام دادند. دست تک تک بازیکنان را می بوسم که جانانه جنگیدند. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم موفق کار کنیم. خدا را شکر می کنم که امروز سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: قطعا هنوز راه زیادی داریم زیرا جایگاه فولاد این جا نیست.  روز به روز شرایط ما بهتر می شود و با توجه به این که دو بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می شود قطعا تیم مان تقویت خواهد شد. ان شاءالله رتبه‌ای در آخر فصل کسب می‌کنیم که در شان فولاد باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در نیمه نخست فوتبالی از سوی دو تیم ندیدیم و آیا شأن فوتبال خوزستان این است؟ گفت: در حال حاضر اولویت تیم‌ها گل نخوردن است و استراتژی ما با توجه به اینکه امروز میهمان بودیم این بود که ابتدا گل نخوریم و بتوانیم نقاط قوت نفت آبادان را کنترل کنیم، ضمن اینکه می‌دانستیم در ضد حمله می‌توانیم به صنعت نفت ضربه بزنیم. از زمانی هم که بازیکن بودیم و به آبادان برای بازی می‌آمدیم همیشه صنعت نفت هجومی بازی می‌کرد. خوزستانی ها هم همیشه تیم‌های هجومی دوست دارند.

وی بیان کرد: کیفیت فوتبال پایین آمده است و مانند دوره ما کمتر ستاره می‌بینیم و شاید در لیگ ما سالی ۳ یا ۴ ستاره رو شود اما زمان ما هر تیمی سه چهار ستاره داشت البته فولاد اکنون جوانان خوبی دارد و انشاالله حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت ۴ بازیکن ما در جام جهانی نوجوانان در ترکیب ثابت تیم ملی بودند و امروز هم یکی از همین بازیکنان را در ترکیب مان داشتیم.

آل نعمه خاطرنشان کرد: برای تیم صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت دارم. همچنین از بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم که نگاهشان به نیروی بومی است و به من اعتماد کردند. ساسان انصاری هم در این مدت سختی‌های زیادی کشید و من می‌بینم که در تیم چقدر تلاش می‌کند. امروز هم بازیکنان را در رختکن جمع کرد و گفت باید به گونه‌ای بازی کنیم که از حمایت هوادارانمان که این همه راه به آبادان آمده‌اند قدردانی کنیم. از او نیز تشکر می کنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---