1403/01/10
12:47
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 16 مهر 1392 9:49

شیمبا در برنامه 90 چه گفت؟

لوسیانو پریرا بازیکن خارجی فولاد خوزستان میهمان این هفته برنامه نود بود که ابتدای صحبت های خود بیوگرافی کوتاهی از خود ارائه داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، وی طرز بازی کردن بازیکنان ایران را متفاوت از فوتبال برزیل دانست و عنوان کرد در ایران سرعت فوتبال بیشتر است و وقتی برای فکر کردن نداریم، در برزیل بیشتر بازی ها تکنیکی است.
وی در مورد حضورش در ایران گفت: توسط یک شرکت در تهران که بازیکنان خارجی را برای تیم های ایرانی جذب می کرد به ایران آمدم، آنها بازی مرا در برزیل دیده بودند. خانواده ام در برزیل هستند و فقط همسرم در ایران است وهمیشه مرا همراهی می کند.
پریرا در مورد حضورش در تیم فولاد خاطرنشان کرد: ابتدای ورودم خوب کار نکردم ولی سپس بهتر شدم و از مسئولان این باشگاه تشکر می کنم که تحمل داشتند.
 
وی گفت: بازیکنان خوبی داریم و باید آنها را باور داشته باشیم و سعی میکنیم قهرمان لیگ شویم. سعی می کنم با بازیکنان صحبت کنم و چون صحبت کردن فارسی سریع است باید برای فهمیدن این زبان بیشتر تمرین کنم.پریرا در مورد شادی پس از گل بازی مقابل نفت تهران گفت: در برزیل به این گونه شادی کردن " پرش مرگ" می گویند. در حال حاضر "نیمار" را دوست دارم و در مجموع نیز از "رونالدو" خوشم می آید. وی در مورد جان واریو نیز گفت: وی را در برزیل نمی شناختم ولی در ایران بازی های وی را دیدم.
 
مجری برنامه نود در ادامه از مهمانش پرسید چرا به رسم برزیلی ها سامبا اجرا نمی کنی! که او با زیرکی گفت: اتفاقا فکر خوبی است. چرا که نه. اتفاقا سامبا هم خوب بلدم ! از گل های بعدی حتما ! فردوسی پور بلافاصله گفت: ای بابا منشوری شدی نگویی فردوسی پور گفت ها! راستی منشور اخلاقی را چه باید ترجمه اش کنند؟»
البته او فهمید که فردوسی پور چه می گوید و گفت:« سامبا مشکلی ندارد ، خیلی هم رقص شادی است!»
 
وی افزود: فولاد تیم خوبی است و از بازیکنانش حمایت می کند و بازیکن اگر حمایت شود بازیکن خوبی می شود، پیش از آمدنم به ایران از بازیکنان فولاد در مورد رفتار باشگاه سئوال می کردم و آنها راضی بودند. از هواداران فولاد نیز نیز تشکر میکنم.پریرا در مورد اینکه چرا به وی لقب "شیمبا" می دهند عنوان کرد:این لقبی است که پدرم به من داده است. لوسیانو پریرا در پایان صحبت هایش گفت پنج برادر و سه خواهر دارد.
 

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---