1403/02/09
22:52
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 09 اسفند 1392 8:5

محمود جادری:

زحمات بازیکنان تیم جوانان فولاد جواب داد

سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان، موفقیت این تیم در لیگ برتر را مرهون زحمات و تلاش های بازیکنان این تیم می داند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمود جادری در رابطه با آخرین بازی تیمش در لیگ برتر جوانان که با پیروزی 4 بر یک و صدرنشینی آنها همراه بود، اظهار داشت: تیم جوانان فولاد در این بازی توانست مقابل رقیب دیرینه خود امتیاز لازم را بگیرد و اگر دقت بازیکنان ما کمی بیشتر می بود، شاید این یک گل را هم دریافت نمی کردیم.
وی افزود: بنده از هفته هفتم در این تیم به عنوان سرمربی مشغول به فعالیت شدم و در طول این مدت با همکاری سایر اعضای زحمتکش کادر فنی و سرپرست تیم سعی کردیم که تغییراتی در روحیه و بازی بازیکنان ایجاد کنیم، در ابتدا با یک دیدگاه مشترک که دوری از ترس و باخت بود استارت زدیم و در آن نیز موفق بودیم.

سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان با اشاره به خواسته باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تیم که ارائه فوتبال زیبا و خوزستانی بود، اظهار کرد: تیم جوانان ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که همه آنها فوتبال را بصورت آکادمی دنبال کرده اند و تجربه های خوبی داراند اما مدیریت تیم های پایه از آنها توقع داشت که فوتبال را زیبا تر از آنچه که بود نمایش دهند، به این منظور در 20 روز تعطیلی لیگ بصورت فشرده و با برنامه ریزی تمرینات را آغاز کردیم و در این مدت 26 جلسه تمرینی انجام دادیم،خوشبختانه پس از پایان تعطیلات بچه ها به خود باوری رسیدند و توانستیم که ترس را از بازیکنان دور کنیم. آنها هر روز مستعد تر شدند و در روند صعودی تیم بهترین کمک را کردند.


جادری با تشکر از زحمات مدیریت باشگاه، اظهار داشت: در طول این مدت شاهد حمایت های آقای دهکردی به عنوان مدیرعامل و همچنین سویلمی به عنوان مدیر تیم های پایه بودیم و بازیکنان ما با دیدن این همه حمایت هم قسم شده اند که تا انتهای لیگ نتایج لازم را به دست آوردند و جام قهرمانی را کسب کنند.
وی در خاتمه با زحمات بازیکنان تیمش اشاره کرد و افزود: ابزار اصلی یک مربی بازیکنان آن تیم می باشند و ما تنها نقشی که می توانیم داشته باشیم مربوط به تعلیم دادن به آنها و در کل شکوفایی استعدادها است، در این بین جا دارد از همه تلاش ها و تمرینات بازیکنان که در سرما و گرما جریان داشته و دارد تشکر کنم امیدوارم با همین روحیه بازی های دشوار آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
گفتنی است؛ تیم جوانان فولاد خوزستان هم اکنون با تفاضل گل بهتر از تیم های ذوب آهن و فجر سپاسی با 27 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار دارد، این تیم در هفته های 16 و 17 لیگ برتر به ترتیب با تیم های صنعت نفت (13 اسفند) و ذوب آهن اصفهان (21 اسفند) دیدارخواهد کرد.

گفتگو از محمد رضایی- مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---