1403/02/14
3:21
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

شنبه 10 آبان 1393 12:50

اگر 16 تیم لیگ برتر ما بازیکن سازی می کردند، چه می شد...

فولاد خوزستان و یک آکادمی پر از الماس

اسکوچيچ توانسته با فولاد جوان و با انگيزه نتيجه ي فوق العاده بگيرد، نتايجي که او را به مرد محبوب خوزستان تبديل کرده است.جالب است بدانيد فولاد در اهواز با او رنگ شکست را تا کنون نديده است.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سایت " ورزش سه "در مطلبی آورده است: بعد از قهرمانی فولاد خوزستان با فرکی همه انتظار داشتند که فولاد در آسیا هم موفق شود و السد را با ستاره ی استثانی اش، رائول، شکست دهد. اما سرنوشت جور دیگری رقم خورد. فولاد نتوانست در اهواز السد را شکست دهد و بدون باخت لیگ قهرمانان آسیا را ترک گفت.

فرکی، سرمربی تیم قهرمان به دلیل مشکلات جسمی از هدایت این تیم کناره گیری کرد و ستاره ها یکی یکی ساز جدایی کوک کردند. هرکدام دلیلی برای انتخاب جدیدشان داشتند: یکی برای پول بیشتر و دیگری برای بازی در تیم سرخابی پایتخت و آن یکی هم...

به هر حال فولاد مانده بود و یک آکادمی پر از الماس، یکی را می خواست تا آن ها را بتراشد و رکودی و خمودی دو سال قبل در استفاده از آکادمی و جوانان را تمام بخشد. جنس جور شده بود، دراگان اسکوچیچ!
مربی فصل قبل ملوان که توانسته بود تیمش را با درخشیدن جوانان به جایگاه هفتم برساند.

او با آوردن 3-4 بازیکن و توجه به جوانان کارش در فولاد را آغاز کرد. هنوز چیزی نگذشته بود که مشکلات سربازی چند بازیکن دیگر را هم از او گرفت. اما او در اولین فصل حضورش توانسته با دستان خالی در ظاهر و یک آکادمی پر انگیزه و جوان کولاک کند. او با بازی دادن به جوانانش وکیا را به تیم ملی امید، رفیعی و عبدالله زاده را به تیم ملی بزرگسالان فرستاد.

اسکوچیچ در فصل اول حضورش در فولاد توانسته قلب خوزستانی ها را تسخیر کند. دراگان بدون باخت در خانه همچنان می تازد، او توانسته با بازیکنانی که صفرهای رقم قراردادشان از بعضی ها کم تر است، خودنمایی کند و تیمش را با اختلاف کم در رده ی دوم جدول نگه دارد.

فولاد با اسکوچیچ هم بازیکن ساز است و هم نتیجه گیر، دو موردی که در کنار بازی زیبا یک تیم را حرفه ای و محبوب می کند. اگر 16 تیم لیگ برتر ما می توانستند به مانند فولادخوزستان بازیکن سازی کنند و 16 مربی با جرات در استفاده از جوانان داشتند که با تدبیر از آن ها استفاده کنند، وضعیت ما در آسیا بسیار با اکنون متفاوت بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (25 نظر تا کنون)

سید علی البخاتی
شنبه 09 آبان 1394 3:38 AM
نظرمن اینه که اگرآقای گل محمدی به جای آقای اسکوچیچ سرمربی فولاد میشدبهتربود باتماشای بازیهای ذوب آهن میتوانیم مشاهده کنیم که این تیم بازیهای خیلی قشنگی رابه جای میگزارد آن هم بانبودامکانات وبازیکنانی مانند بازیکنان فولاد باتشکرازتیم مطرح آسیا که بادستان بسته دارد شنامیکند

مصطفی سویلمی
چهارشنبه 31 تیر 1394 5:53 AM
سلام در واقع تیم فولاد بهترین باشگاه ایران وبهترین آکادمی در کشور را داراست ولی چه فایده وقتی خوب استفاده نمی کنیم. یا مدیر حمایت از مربی میکند یا مربی ترسو است شما الان بهترین باشگاه های دنیا هم از آکادمی خودخوب بهره میبرند تیم یا باشگاهی همیشه موفق خواهد بد که آکادمی خوب داشته باشد وقتی ما ابزارشو داریم چرا نباید استفاده کنیم باید از مربی حمایت کنیم نه بایه باخت زود به فکر مربی دیگری باشیم دو سه سال خوب از اکادمی بازیکن های مستعد را انتخاب کنیم ودر چند سال کار کردن با انهابه وتیم ملی معرفی کن

ناصر رحیمی فر
چهارشنبه 21 آبان 1393 9:32 PM
درود بر آیندهسازان تیم محبوبمان فولاد

مقداد
پنج شنبه 15 آبان 1393 11:17 AM
اقای اسکوچیچ مربی خوبی است ولی باید به ایشان فرصت داد.تا با جوانان فولاد خوب کار کرد ما که راضی هستیم

محمد مرمضی
دوشنبه 12 آبان 1393 1:38 PM
بازیکن میسازیم که تیمهای دیگه از اونا استفاده کنند

 1 2 3 4 5  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1469 - مجموع امتیازات : 2686
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---