1403/02/09
4:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 13 بهمن 1393 11:50

عسگریان: وضعیت بازیکنان سرباز تغییری نکرده است

بازیکنان جدید با عملکردشان ما را امیدوار کردند

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: بدون شک دربی اهواز بدون حاشیه برگزار می‌شود و دو تیم با ارائه یک بازی زیبا تمام تلاش خود را می‌کنند تا هواداران از این مسابقه لذت ببرند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل عسگریان در گفت‌وگو با (فارس) در مورد شروع قدرتمند فولاد خوزستان پس از تعطیلات 50 روزه لیگ برتر عنوان کرد: بعد از اتمام اردوی دبی بازیکنان به بهترین نحو آماده شدند و به مصاف راه‌آهن رفتند. خوشبختانه در این دیدار عملکرد خوبی داشتم و توانستیم حریف را با یک بازی خوب و روان شکست دهیم.

وی در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید فولاد خوزستان که در نیم‌فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند خاطرنشان کرد: خدا را شکر این نفرات عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. بازیکنان جدید امیدواری زیادی در ما به وجود آوردند و امیدواریم که این عملکرد خوب آنها تداوم داشته باشد.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که دراگان اسکوچیچ اعلام کرده نیاز به جذب یک هافبک جدید دارد اظهار داشت: اسکوچیچ به دنبال جذب بازیکنی برای کیفیت و کارآمدی مناسب است. او روی جذب بازیکنان حساسیت زیادی دارد. در حال حاضر فرد خاصی مدنظر ما نیست اما به دنبال جذب یک هافبک هستیم.

عسگریان در مورد دیدار هفته نوزدهم فولاد در دربی خوزستان مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: دربی حساسیت‌های خودش را دارد و با توجه به اینکه به سه امتیاز این بازی نیاز داریم برای کسب پیروزی به میدان رفتیم.

وی در مورد اینکه دربی رفت با حواشی همراه بود خاطرنشان کرد: این بازی هیچ حاشیه‌ای نخواهد داشت. هم ما و هم استقلال خوزستان تیم‌هایی هستیم که به حاشیه کاری نداریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با یک عملکرد به دور از حاشیه نمایش خوب و روانی داشته باشیم و هوادارانی که این مسابقه را نگاه می‌کنند از عملکرد هر دو تیم لذت ببرند.

معاون اجرایی باشگاه خوزستان در رابطه با وضعیت سروش رفیعی و سایر بازیکنان سرباز این تیم گفت: هنوز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. صحبت‌هایی که در این رابطه انجام می‌شده همانند گذشته است و اتفاق جدیدی نیفتاده. باید ببینیم تا در آینده چه تصمیمی در این مورد می‌گیرند.

فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17 و 15 دقیقه روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

يوسف
سه شنبه 14 بهمن 1393 2:01 PM
با آرزوي موفقيت براي تمام تيمهاي خوزستاني بخصوص فولاد قهرمان

سجاد ملايي، شوش دانيال
سه شنبه 14 بهمن 1393 8:04 AM
مدير سايت لطفا اسامي همه پيش بيني كنندگان را نمايش دهيد نه فقط 40 نفر اول

FAN OF FOOLAD
دوشنبه 13 بهمن 1393 10:40 PM
دمشون گرم که باعث برد فولاد وصعود تیممون به روده ی دوم جدول شدن.....

amordad
دوشنبه 13 بهمن 1393 8:45 PM
جناب آقای عسگریان ، با سلام. ضمن سپاس از زحمات شما و همه عزیزانی که برای فولاد زحمت می کشند ، لطفا قرارداد آقای اسکوچیچ را قبل از پایان فصل تمدید فرمایید .امیدوارم با ایشان قرارداد بلندمدت منعقد شود.

ناصر رحیمی فر
دوشنبه 13 بهمن 1393 4:44 PM
امیدوارم دربازیهای اتی بازیکنان جدید تاثیرگذارتر باشن

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---