1403/02/14
14:17
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 16 بهمن 1393 17:26

اسکوچیچ در نشست خبری هفته نوزدهم؛

در اوج مشکلات سروش رفیعی زحمات زیادی برای فولاد کشید، هواداران ما را یاری کنند

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان شهرآورد اهواز مقابل استقلال خوزستان را دشوار خواند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،  دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: همیشه داربی یک بازی و مبارزه مخصوص خود است. خوشبختانه ما بازیکنانی به ویژه بازیکنان خارجی داریم که تحت تاثیر اهمیت داربی نیستند و خوشبختانه ذهنیت تیم من و خود من به صورتی است که هر بازی برایمان داربی است و بر همین اساس ما این بازی را مانند بازی‌های قبل‌مان می‌دانیم.

 

وی افزود: فکر می‌کنم بردی که مقابل راه آهن به دست آوردیم باعث شد اعتماد به نفس‌مان بالاتر برود. دو بازیکنی را هم که در دو بازی گذشته در اختیار نداشتیم در این بازی می‌توانیم از آن ها استفاده کنیم. به هر حال انتظار داریم شاهد یک بازی بسیار خوب باشیم و با برد ما تمام شود. البته این بازی ساده نخواهد بود و کاملا به حریف احترام می‌گذارم. از هواداران هم درخواست می کنیم که فردا حضورشان در استادیوم پرشور باشد و بتوانند ما را یاری کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از نظر شما بهترین بازیکن ایرانی حال حاضر در ایران یا خارج از ایران کدام بازیکن است، گفت: به نظرم با توجه به اینکه من مربی فولاد هستم طبیعتا از بازیکنی که می‌توانم نام ببرم سروش رفیعی است؛ چرا که زمانی که در بدترین شرایط بودیم، تمام زحمات روی دوش او سنگینی می‌کرد و فکر می‌کنم فوتبال ایران و فدراسیون، باید روی این مساله فکر کند که حضور رفیعی در فوتبال ایران به رشد فوتبال ایران بسیار کمک می‌کند.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت بختیار رحمانی عنوان کرد: من خودم از مساله سربازی رحمانی اطلاعی ندارم که به چه مرحله‌ای رسیده است. به هر حال اگر کسی مشمول این وضعیت است باید به خدمت برود.

 

اسکوچیچ همچنین درباره وضعیت سروش سعیدی خاطرنشان کرد: ما کاملا به مشکلات‌مان آگاه هستیم و ان‌شاالله راه حل آن را پیدا می‌کنیم. هم مدیریت و هم ما کاملا وضعیت تیم را می‌دانیم و انتظار داریم که در آینده با همکاری یکدیگر جایگزینی پیدا کنیم. با توجه به مشکلاتی که برایمان در نیم فصل اول پیش آمد، هنوز تیم‌مان به آن صورت کامل نیست و امیدواریم که راه حل مناسبی برای آن پیدا کنیم.

منبع خبر : ایسنا خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (16 نظر تا کنون)

توحید فولادی
سه شنبه 21 بهمن 1393 3:05 AM
بازیکنی که به حق خودش در فوتبال ملی ایران نرسیده اما ما هواداران <3 فولاد خوزستان <3 از صمیم قلبمون دوستش داریم قدر دان زحماتش هستیم و با تمام وجود از <3 سروش رفیعی <3 حمایت میکنیم . دوستت داریم <3 سروش رفیعی <3 { مرد روزهای سخت }

سجاد ملايي، شوش دانيال
شنبه 18 بهمن 1393 7:56 AM
چه ميكنه اين فولاد دمش گرم

فولادی؟؟؟>؟؟
جمعه 17 بهمن 1393 8:52 PM
برررررررررردیم هورااااااااااخدا با ماست

رضا اهوازی
جمعه 17 بهمن 1393 12:02 PM
مدیریت سایت آقای رضایی لطفا از استادیوم در حال ساخت فولاد تصاویر جدیدی تهیه کرده و در سایت قرار دهید تا طرفداران از روند ساخت و پیشرفت آن آگاه شوند و بگید که کی تموم میشه؟ واسمون مهمه.*** پاسخگویی: سیاست شرکت فولاد این اجازه را به ما نمیدهد اما شرایط ساخت با کمک مدیران شرکت با سرعت در حال پیگیری بوده و انشالله در سال 94 به پایان می رسد

فولاد خالص
جمعه 17 بهمن 1393 11:50 AM
سروش به یادت می مونیم. انالله برگردی و با فولاد قهرمان آسیا بشی. در رابطه با این بازی هم بازی خیلی سختیه امیدوارم بتونیم ببریم تا صدر رو مال خودمون بکنیم

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---