1403/01/09
23:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 17 بهمن 1393 20:38

پس از پیروزی برابر استقلال خوزستان؛

اسکوچیچ: بازی خوب ما قابل پیش‏بینی بود

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان از پیروزی تیمش در شهرآورد اهواز ابراز رضایت دارد و می گوید بازی خوب فولاد قابل پیش بینی بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهارکرد: از پیروزی به دست آمده بسیار راضی هستم. استقلال هم خوب بود و اخراج بازیکن این تیم در دقایق اولیه به سود ما شد. بازی خوب ما نیز قابل پیش بینی بود.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا آل نعمه از همان ابتدا در ترکیب ثابت تیم قرار نگرفت؟ گفت: کادرفنی بر مبنای صلاح دید فنی و هدف تیمی در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری می کند. آل نعمه یکی از نیروهای تاثیرگذار تیم ما است و هر زمان که صلاح بدانیم از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: دریافت کارت زرد و قرمز بازیکنان ما در دقایق پایانی من را عصبانی کرد و در شرایطی که ما با سه گل از حریف پیش بودیم، این چنین اخراج شدن و اخطار گرفتن برای یک بازیکن حرفه ای ایده آل نیست.
وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا قصد جذب بازیکن جدیدی را دارید؟ گفت: می توانیم بازیکن بگیریم اما دنبال بازیکن با تکنیک هستیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (21 نظر تا کنون)

توحید فولادی
سه شنبه 21 بهمن 1393 3:41 AM
تشکر میکنم بابت انتخابهای درست و بجا و درک بالای مسئولین باشگاه حرفه ایه از فوتبال . . . <3 فولاد خوزستان <3 که با انتخابهای خوبشون همیشه شادی رو به دل هوادارن هدیه کردند

استاد دانشگاه
یک شنبه 19 بهمن 1393 8:27 AM
با سلام اين شعار هاي عجيب در ورزشگاه غدير اهواز فقط و فقط دادن بهانه دست فدراسيون و تيم هاي بالا نشين تهراني و اصفهانيو تبريزيه براي ضربه زدن به فولاد خوزستانه.لطفاهم مديران فولاد و هم تماشاگران فهيم فولاد جلوي اين جو رو بگيرند تا سال آينده دوباره تيم خوبمونو از هم نپاشونند.

اسحاق
شنبه 18 بهمن 1393 4:12 PM
لطفابه سرمربی برسانید دیگراینطور بازیکنان خوبش کارت زردیا قرمز بگیرن تاازبازیهای مهم محروم شوندبازیها حساس شدن

مصطفی
شنبه 18 بهمن 1393 9:49 AM
با تبریک به همه فولادی های عزیز... جام باشگاه های آسیا داره شروع میشه و باز هم در این بازی لیزر روی صورت داور دیده شد! تو رو خدا جلوشون رو بگیرید به غیر از جریمه های سنگین، تماشاگران رو هم محروم می کنن!

محسن از مشهد
شنبه 18 بهمن 1393 8:29 AM
ضمن تبریک این برد شیرین به همه خوزستانیهای خونگرم .از مدیریت باشگاه به خاطر انتخاب مربی فهیم وباکلاسی مثل آقای اسکوچیچ تشکر می کنم . امیدوارم ماهواداران فولاد و فوتبال خوزستان بتوانیم شاهد حضور این مربی بادانش درفصل بعد در تیم فولاد باشیم .

 1 2 3 4  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---