1403/02/09
2:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

دوشنبه 07 دی 1394 9:21

باید اشتباهات‌مان را بپذیریم

شریفات: شرمنده مردم خوزستان هستیم

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم، باید مسئولیت پذیر باشیم و اشتباهات خودمان را بپذیریم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با (تسنیم)، در خصوص تساوی یک بر یک فولاد خوزستان مقابل راه‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم 3 امتیاز حق فولاد بود. در زمین حریف با یک گل جلو افتادیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم. این نشان می‌دهد که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و بهتر از راه‌آهن بازی کردیم.

وی افزود: بازی با تیم‌هایی چون راه‌آهن 6 امتیاز دارد و نباید در چنین مسابقاتی امتیازات را به راحتی از دست دهیم، چون ممکن است بعدها حسرت همین امتیازات را بخوریم.

شریفات ادامه داد: وضعیت فولاد باعث ناراحتی همه اعضای تیم و هواداران شده است. مردم در 3 سال گذشته عادت کرده بودند فولاد را در اوج ببینند ولی متأسفانه در این فصل نتایجی رقم خورده که همه را عصبی کرده است. واقعا شرمنده مردم هستیم و باید کاری کنیم که تیم از این وضعیت خارج شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه کاری باید صورت بگیرد تا فولاد از این وضعیت خارج شود، گفت: با حرف زدن و شعار دادن نمی‌توانیم فولاد را به روزهای خوب برگردانیم. اگر می‌خواهیم شرایط را عوض کنیم، باید مسئولیت‌پذیر باشیم و اشتباهات خودمان را بپذیریم. زمانی که قبول کنیم همه ما به اندازه خودمان سهمی در این نتایج داریم، آن وقت دست به دست هم می‌دهیم و برای برطرف کردن اشتباهات تلاش می‌کنیم اما وقتی هیچ کدام از ما نخواهد سهمی برای خودش در ناکامی تیم قائل باشد، طبیعی است که نقاط ضعف برطرف نمی‌شود. باید قبول کنیم وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، همه عوامل آن مجموعه در شکست سهیم هستند، همانطور که وقتی تیم پیروز می‌شود، همه عوامل مجموعه خودشان را در پیروزی سهیم می‌دانند.

مهاجم فولاد خوزستان در رابطه با این سوال که آیا دراگان اسکوچیچ باید باز هم در فولاد بماند یا با توجه به نتایج ضعیف برود، تصریح کرد: بهتر است که مدیرعامل و سرمربی تیم فولاد در این رابطه نظر بدهند، چون حرف زدن درباره این موضوع در حیطه وظایف من نیست.

شریفات در پایان گفت: در این فصل شاید دو یا سه مصاحبه بیشتر انجام ندادم، چون معتقدم نباید با حرف زدن و بهانه آوردن باعث افزایش ناراحتی مردم شویم. از جانب خودم بابت نتایج این فصل تیم فولاد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. پس از اینکه از استقلال دوباره به فولاد برگشتم، 3 سال بسیار خوب را در کنار این هواداران داشتم و کاملا درک می‌کنم که امسال چه احساسی دارند و چه روزهای تلخی را سپری می‌کنند. به نوبه خودم شرمنده مردم خوزستان هستم. امیدوارم خدا کمک کند و شرایط فولاد بهتر شود تا باز هم طرفداران فوتبال خوزستان را خوشحال ببینیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

وحید
چهارشنبه 09 دی 1394 4:57 AM
واقعا اسکوچیچ هیچ فکری به حال دروازه بان نکرده؟ هیچ دروازه بانی مدتظرش نیست و لیست نکرده برای باشگاه که به باشگاه بیارن؟ سلیمی اگر هم خوب باشه عالی نیست. این فصل هم خیلی بد بوده. شما نگاه کنید خیلی از موفقیتهای استقلال خوزستان به خاطر دروازه بان خوبشونه. یعنی هر تیمی که میخواد قهرمان بشه یا تیمی مثل فولاد که هر بازی اینده اش امتیازشو لازم داره باید و محبور دروازه بان شش دانگ داشته باشه. حالا هر چقدر هم سلیمی خوب باشه. دروازه بان شش دانگ و عالی نیازه واقعا

اسحاق
دوشنبه 07 دی 1394 4:44 PM
ازبس که مربی به بازیکنان استراحت میده بازیکنان درنیمه دوم خسته میشوند

شاهيني و جنوبي سابقم
دوشنبه 07 دی 1394 1:17 PM
خداييش بهر دليلي كه هست امسال شريفات ، جماعتي ، بدرلو و... خيلي افت كردن.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---