1403/02/19
22:48
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 15 فروردین 1395 14:50

برای فصل آینده برنامه داریم

اسکوچیچ: حق فولاد پیروزی مقابل صبا بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: مقابل صبا گلزن نداشتیم و حق ما پیروزی مقابل این تیم بود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، درگان اسکوچیچ پس از تساوی بدون گل فولاد مقابل صبا اظهار داشت: قبل از هر چیز سال جدید را به همه تبریک می‌گویم در مورد بازی هم باید بگویم که ما در مجموع بر بازی احاطه داشتیم مخصوصاً در نیمه اول و اواخر نیمه دوم چه موقعیت‌هایی را خلق کردیم حق ما در این بازی پیروزی بود اما متأسفانه با بدشانسی روبه‌رو شدیم و نتوانستیم به گل برسیم.
وی افزود: آن چیزی که برای من بیش از همه ارزش داشت این بود که بازیکنانم در این دیدار تمام تلاش خود را کردند و امیدوارم همین مسیر در تیم ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم. امیدوارم بتوانیم این 2 امتیاز از دست رفته را در بازی‌های آینده جبران کنیم ما در این بازی گلزن نداشتیم.
سرمربی فولاد در مورد شرایط این تیم یادآور شد: فکر نمی‌کنم از دست دادن این 2 امتیاز به ضرر ما باشد اگر تمام لیگ را بررسی کنیم می‌بینیم که بازی‌‌های تساوی زیادی به دست می‌آید. باید تلاش کنیم در ادامه لیگ موفق ظاهر شویم ما این بازی را فراموش کرده‌ایم و از فردا به فکر بازی مقابل سیاه‌جامگان هستیم باید تمرکز خود را روی هر بازی داشته باشیم.اسکوچیچ در مورد اینکه تیمش هافبک بازی‌ساز ندارد، گفت: متأسفانه هم‌اکنون نمی‌توانیم به آن چیزی که مدنظرمان هست برسیم اکثر تیم‌ها در ایران بازیکن گلزن و بازی‌ساز ندارند و در مجموع این بازیکنان کم هستند که در حال حاضر باید با آن کنار بیاییم و البته برای فصل آینده برنامه خواهیم داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

فولادی با تعصب از مسجدسلیمان
سه شنبه 17 فروردین 1395 10:04 AM
فصل بعد به هیچ عنوان از اسکوچیچ استفاده نکنید مگر به شرط اینکه مدیریت حق دخالت در انتخاب بازیکن رو داشته باشه و فقط از بازیکنهای بومی باکیفیت استفاده بشه به قیمت واقعی

بابک
دوشنبه 16 فروردین 1395 8:15 AM
واقعا تیم با تاکتیک و تعصب بود ولی توپ های آخر رو خوب نمیزنیم

amordad
یک شنبه 15 فروردین 1395 4:51 PM
اگر اسکوچیچ فصل آینده در فولاد بماند خبر خوبی است . ایشان باید بهای بیشتری به تیمهای پایه فولاد بدهند .

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1715 - مجموع امتیازات : 3514
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1522 - مجموع امتیازات : 2854
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1479 - مجموع امتیازات : 2696
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1449 - مجموع امتیازات : 2767
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1436 - مجموع امتیازات : 2647
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1301 - مجموع امتیازات : 2027
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---