1403/01/09
22:1
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 23 تیر 1395 1:58

احمد عبدالله‌زاده: دلم با فولاد بود

اتحاد و همدلی در تیم بیشتر شده است

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من علاوه بر فولاد از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی دلم با فولاد بود و خدا خواست که در این تیم بمانم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، احمد عبدالله‌زاده در گفت و گو با (ایسنا) اظهار کرد: من هشت سال از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در فولاد بوده ام و مدیون این باشگاه هستم و با توجه به این که آقای سعداوی هم سرمربی تیم شده است، تصمیم گرفتم که در فولاد بمانم و ان‌شاءالله بتوانم به تیم کمک کنم.
وی گفت: به هر حال قبل از تمدید قرارداد مشکلاتی وجود داشت که طی صحبت هایی که با سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه داشتم، حل شد و اکنون در تمرینات تیم شرکت می کنم و مشکل خاصی هم نیست.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: شرایط تیم خوب است و بازیکنان به 70، 80 درصد از آمادگی رسیده اند و ان‌شاءالله تا آغاز لیگ با برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی، به شرایط بهتری خواهیم رسید.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد امسال می تواند نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کند؟ گفت: باید دید شرایط در بازی ها به چه صورت است ولی تیم مان جوان است و بازیکنان با تجربه ای هم مانند اسماعیل شریفات، عبدالله کرمی و ایوب والی دارد و ان‌شاءالله که بتوانیم با یک تیم خوب، راهی مسابقات شویم و دل هواداران را شاد کنیم.


عبدالله‌زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به این که اردوهای قبلی همراه با تیم نبوده اید آیا از سایر بازیکنان عقب نیستید؟ عنوان کرد: در مدتی که نبودم به صورت انفرادی تمرین داشتم. البته از کارهای ترکیبی تیم کمی عقب افتاده ام ولی در چند روزی که همراه با تیم بوده ام، تقریباً جبران شده است و ان‌شاءالله تا آغاز لیگ به آمادگی دلخواه نیز خواهم رسید.
وی بیان کرد: سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم ولی مشکل گلزنی داشتیم. امسال هم تیم مان تقریبا خوب است فقط در یکی دو پست کمبود بازیکن داریم و باید یک مهاجم شش دانگ جذب کنیم که با جذب این بازیکن، فکر می کنم تیم مان در جریان مسابقات موفق باشد. به هر حال آن چه در حال حاضر مشخص است، نشان از این می دهد که تیم خوب و جوانی داریم.
هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با آمدن سعداوی، اتحاد و همدلی در تیم بیشتر شده است و همه بازیکنان نیز از او شناخت کافی دارند و صمیمیت بسیار است و ان‌شاءالله بتوانیم با عملکردمان، هم نظر سرمربی را جلب و هم دل هواداران را شاد کنیم.
وی در پایان گفت: من از نفت آبادان و چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی دلم با فولاد بود و خدا خواست که در این تیم بمانم و به آن کمک کنم و خودم هم چنین چیزی را می خواستم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 23 تیر 1395 9:27 PM
باسلام بازگشت ایراهیمی نشانه تعصب به فولاد است حالا زوج فرخی وابراهیمی وجبوری به عنوان مهاجم هدف کار ساز است هواداران سهمیه نمیخوان فقط قهرمانی زنده باد فولاد قهرمان1393

Amordad
چهارشنبه 23 تیر 1395 1:29 PM
آقای عبدالله زاده عزیز ، هواداران امسال از شما انتظار بازیهای تاثیرگذار و درخشان دارند. باید تمرینها را بیشتر کنی تا بتوانی با بقیه هماهنگ بشوی و از نظر بدنی عقب نمانی.

هوادار فولاد
چهارشنبه 23 تیر 1395 12:59 PM
با بودن عبدالله زاده و چاگو و ایمانی در پست هافبک دفاعی خیالمون راحته ... اما همه پست ها نفرات خوبی داشته باشیم ولی تمام کننده نباشه همه زحمات به هدر میره !!! ایشاالله که با تدبیر آقای سعداوی این نگرانی برطرف بشه

مصطفی
چهارشنبه 23 تیر 1395 8:51 AM
آقای عبدالله زاده مگر شما از مدیران تیم بخواین که در جذب بازیکن با کیفیت شتاب کنند! ما که زبونمون مو درآورد!

فولاد
چهارشنبه 23 تیر 1395 7:12 AM
بخدا مدیران فولاد میخوان همه چیزو به تقدیر بسپارند .فولاد اگه در سه پست تقویت نشه نتیجه نمیگره.مگه ما چیمون کمتر از تیمای تبریزی واصفهانیه؟

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---