1403/02/15
16:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 21 شهریور 1395 12:45

وکیا: انصاری به خانه خود برگشته است

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سایپا بزنیم

بازیکن فولاد خوزستان معتقد است می‌توانستند با تلاش بیشتر برنده دیدار با سایپا باشد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یوسف وکیا، بازیکن تیم فولاد خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل سایپا گفت: با بازی خوب و سنجیده توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه تیم سایپا خلق کنیم. بیشتر از سه گل می‌توانستیم بزنیم اما متاسفانه ضربه‌هایمان وارد دروازه نشد.
بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما نسبت به بازی‌های قبل از تعطیلات تغییرات زیادی کرده است  و توانستیم از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم و تقریبا تیم را از شرایط 4 بازی گذشته دربیاوریم.
وی در رابطه با بازی آینده تیمش گفت: ما یک بازی دوستانه با پدیده داشتیم و توانستیم با شیوه بازی این تیم آشنا شویم. در این هفته قطعا مربیان تیم فولاد برنامه‌های خاصی برای بازی پدیده خواهند داشت. این تیم بسیار پرتجربه است و ما هم تلاشمان را می‌کنیم بتوانیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.
وی در خصوص بازگشت ساسان انصاری به تیم فولاد گفت: فولاد خانه ساسان انصاری است و این بازیکن به تیم خودش بازگشته است. او شب گذشته هم توانست برای فولاد گل بزند.
وکیا اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با بازیکنان جوان و باانگیزه خیلی زود به شرایط آرمانی برگردیم و نتایج قابل قبولی برای ارتقا تیم در جدول و خوشحالی هواداران خود کسب کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

محمد
یک شنبه 21 شهریور 1395 7:41 PM
من نميدونم اين سعداوی چی از اين طهماسبی دیده که او رو فیکس میزاره پس کی طالب لو رو بازی میده هر چه فولاد گل خورده از اشتباه این دروازه بان بوده آقای سعداوی خواهشا با اعصاب ما بازی نکن این طهماسبی در حد فولاد نیست

علی
یک شنبه 21 شهریور 1395 4:38 PM
آقای سعداوی پاک پرور را چرا همیشه فیکس میکنی کمی هم به هواداران فولاد احترام بزار

مهدی چنانی
یک شنبه 21 شهریور 1395 3:30 PM
بچه ها عالی بود و اگر شانس با سایپا یار نبود این تیم با اختلاف زیادی مغلوب میشد.از نظر ما شما در این دیدار پیروز شدید و فقط اگر کمی در حفظ توپ و کارهای دفاعی بیشتر دقت کنید به کمک خدا این فصل قهرمانید.روحیه خود را نبازید و به خودتان ایمان داشته باشید هر دو گل دریافتی مقابل تیم سایپا از روی مشکلات روحی و روانی بود که شما به اشتباه درگیر آن شده اید و لازم است که به خودباوری برسید.بخدا قسم قصد روحیه دادن را ندارم شما بهترینها در ایران هستید و با همین روند بازی انشاالله که قهرمانید و من الله التوفیق

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1707 - مجموع امتیازات : 3506
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1520 - مجموع امتیازات : 2852
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1472 - مجموع امتیازات : 2689
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1447 - مجموع امتیازات : 2765
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1429 - مجموع امتیازات : 2640
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1297 - مجموع امتیازات : 2023
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---