1403/01/09
17:11
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 24 شهریور 1395 13:18

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد:

قرارداد باشگاه فولاد و کوثر سه جانبه است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص همکاری این باشگاه با موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: به نمایندگی از باشگاه فولاد خوزستان از آغاز این همکاری بسیار خرسند هستم و امیدوارم که جامعه بزرگ هواداران فولاد خوزستان با عضویت در این بانک باعث تداوم این همکاری شوند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده همچنین اظهار داشت: این همکاری باعث خواهد شد تا باشگاه فولاد خوزستان و موسسه مالی اعتباری کوثر به عنوان یک خانواده در کنار هم قرار گیرند، قطعا این قرارداد برای هر دو طرف مهم است و از هواداران عزیز فولاد خوزستان در سراسر کشور و استان خوزستان درخواست می کنیم که برای بهره گیری از خدمات این موسسه مالی با مراجعه به شعب مختلف کوثر در سراسر کشور، حساب اعتباری- هواداری فولاد را افتتاح کنند.
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین افزود: این قرارداد به صورت سه جانبه بوده و سرمایه گذاری در آن برای هواداران، باشگاه و کوثر مفید واقع می شود، این موسسه یکی از برترین نرخ های سود بانکی را به خود اختصاص داده و تحت پوشش شبکه بانکی شتاب می باشد. کارت های مزین به لوگو فولاد که به مشترکین این حساب اعطا می شود به عنوان یک کارت بانکی می تواند برای آنها مورد استفاده قرار گیرد و در آینده ای نچندان دور می توانند کاربری های گسترده تری را شامل شود و صاحبان آن از دیگر خدمات و مزایای هواداری فولاد استفاده کنند.
اژدری زاده در پایان از زحمات آقای ارزانی سرپرست موسسه مالی اعتباری کوثر در خوزستان و همچنین تلاش های افشین یوسفی، مدیر واحد تجارت باشگاه فولاد خوزستان در به سرانجام رسیدن این قرارداد تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---