1403/02/09
8:38
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 05 اسفند 1396 19:13

پورموسوی: از هواداران عذرمی‌خواهم

هیچ‌وقت دوست نداشتم با تیم بازنده کار کنم

سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر استقلال از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
به سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال تهران بیان کرد: امروز به نشست خبری آمدم تا از مردم شهرم به خاطر این نتیجه دور از انتظار عذرخواهی کنم. هیچ کس نمی‌توانست این نتیجه را حدس بزند. نمی‌خواستم تا بعد از بازی با سایپا مصاحبه کنم تا تیم آرامش داشته باشد اما نیاز بود خودم بعد از این باخت سنگین بیایم و عذرخواهی کنم. تلاش می‌کنیم این شکست را جبران کنیم.

او افزود: در ۱۷ دقیقه اول بازی، چهار گل رد و بدل شد. گل اول را خیلی بد خوردیم و گل دوم هم کار بد ما را کامل کرد. توانستیم یک گل بزنیم اما گل سوم کار را تمام کرد. باید شکست را قبول کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم. می‌دانیم بازی‌ها سخت شده است. به بازیکنان گفتم اگر در نیمه دوم به بازی برنگردید انقلابی در تیم ایجاد می‌کنم که همه تعجب کنید! هر کسی می‌خواهد در فولاد بازی کند باید با تمام وجود بازی کند. امروز همه دویدند و کسی کم‌کاری نکرد اما می‌خواهم بازیکن تمام تمرکزش در بازی باشد.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: دو سه هفته است که به ذهن بازیکن می‌بازیم. بازیکنان کمی استرسی و جوگیر شده‌اند اما یک تیم بزرگ باید تا دقیقه ۹۰ بجنگد. همیشه از تیم بازنده بدم آمده و دوست نداشتم با تیم بازنده کار کنم.

پورموسوی درباره شکست سنگین مقابل استقلال گفت: همه بازیکنان از دروازه تا مهاجم مقصرند. ما یکی از تیم‌های خوب در دفاع تا قبل از بازی با پیکان بودیم اما در این دو بازی شش گل خوردیم. در هر چهار خط مشکل داریم. مسئولیت هر دو باخت با من است اما قول می‌دهم جبران کنیم.

او اضافه کرد: بازیکنی کم کاری نکرده است. می‌گویم باید ذهن بازیکن در بازی باشد. دقیقه یک گل خوردیم اما باید جبران کنیم. به پیکان باختیم و تمام شد. باید آن را فراموش می‌کردیم. بازیکنان استرسی شده‌اند. بعد از بازی با پیکان باید سریع بازیکنان را جمع می‌کردیم. البته مدیرعامل زحمت کشیده و برنامه شامی تدارک دیدند اما این که در ۱۷ دقیقه سه گل می‌خوریم قابل قبول نیست.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که منظورش درباره ایجاد انقلاب در تیم چیست، گفت: جوان‌ها را بازی می‌دهم. اگر قرار است سهمیه نگیریم، بعد از بازی با سایپا فقط جوان‌ها را بازی می‌دهم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

خلیلاوی
دوشنبه 07 اسفند 1396 12:31 AM
با سلام . تیمی که اکثر بردهایش با حداقل گل ( یک گل ) بوده و اصلا بازی هجومی نداشته نمیتونه نتیجه سه بر یک نیمه اول را عوض کنه .فولاد همون ی ربع اول باخت . آقای پورموسوی تاکتیک برد خفیف همیشه کاربرد نداره .لطفا اینقدر ترسو بازی نکن . اگر تفکرت را عوض نکنی بمحض دو گل خوردن بازی‌را باختی .

علی
یک شنبه 06 اسفند 1396 12:21 PM
حتی دوست ندارم بهش فکر کنم. چرا اینجوری شده فولاد توی این چند هفته؟؟؟

مهدی چنانی
یک شنبه 06 اسفند 1396 2:22 AM
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای پور موسوی، آقای پور موسوی من واقعا شما و تیم فولاد رو دوست دارم و تحمل دیدن باخت تیم رو ندارم و دوست دارم که امسال حداقل رتبهء دوم رو کسب کنیم و برای سال آینده از هم اکنون به دنبال جذب این بازیکنان باشیم عیسی آل کثیر، محمد طیبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، عقیل کعبی، مهدی زبیدی، سوشا مکانی، اسماعیل شریفات و این نفرات رو هم حفظ کنیم رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، آرش افشین، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، سینا مریدی، ایمان مبعلی، احسان مرادیان.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1701 - مجموع امتیازات : 3500
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---