1403/01/10
2:10
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 09 خرداد 1397 15:23

برگزاری جلسه بین سرپرست و کارکنان باشگاه؛

تلاش برای کسب موفقیت و جلب رضایت هواداران

به دنبال ایجاد تغییرات در سطح مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز جلسه هماهنگی بین سرپرست و کارکنان این باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این جلسه دکتر محمدرضا شریف، عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه علیرضا اژدری زاده مدیرعامل پیشین، اظهار داشت: فولاد خوزستان به واسطه استمرارِ موفقیت ها در حیطه ورزش فوتبال به باشگاهی نمونه در فوتبال ایران تبدیل شده و در فصل گذشته نیز با کسب 4 عنوان نایب قهرمانی در رده های پایه در این مسیر گام برداشت و این در حالی است که بخش قابل توجهی از این موفقیت ها مرهون تلاش های کلیه اعضای این خانواده خصوصا آقای اژدری زاده، مدیرعامل پیشین بود.

رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در این جلسه همچنین خطاب به کارکنان باشگاه، گفت: اکنون فصل جدید رقابت های فوتبال در پیش روی ماست و با توجه به انتظارات از نام بزرگ فولاد می بایست تیم های ما با قدرت روانه مسابقات شوند و قطعاً موفقیت و جلب رضایت مردم فوتبال دوست استان خوزستان و هواداران حاصل نمی شود مگر با اتحاد، یکدلی، پشتیبانی و همکاری.

گفتنی است، در ادامه این جلسه صمیمانه مسئولان واحدهای مختلف و دیگر اعضای باشگاه نقطه نظرات خود را با دکتر شریف در میان گذاشته و برای پیشبرد اهداف سازمانی و موفقیت فولاد خوزستان در عرصه ورزش و خصوصا رشته پرطرفدار فوتبال اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
پنج شنبه 10 خرداد 1397 3:43 AM
باعرض سلام و تبریک به آقای دکتر محمد رضا شریف. آقای دکتر شریف لطفا بودجه ای به ارزش نام بزرگ فولاد و اعتبار فوتبال استان برای تیم تعیین کنید و سیاستتان قهرمانی تیم باشد، از شما و سرمربی محترم تیم آقای سید سیروس پور موسوی جاه طلبی را میخواهیم به همراه بازیهای زیبا و پرگل، همان فوتبال ناب خوزستانی. لطفا فرصت را از دست ندهید و با قدرت در فصل نقل و انتقالات شرکت کنید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---