1403/01/10
1:43
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 27 آبان 1397 17:35

به بهانه صدرنشینی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید؛

تلاش فولاد خوزستان برای کسب 4 عنوان قهرمانی

در پایان دور رفت از رقابت های لیگ برتر جوانان و امید فوتبال کشور در فصل ۹۷.۹۸، باشگاه فولاد خوزستان موفق شد به عنوان صدرنشین کار خود را به پایان برساند و این نوید را بدهد که با ادامه این روند در نیم فصل دوم عناوین ارزشمند قهرمانی را به ارمغان آورد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت های فوتبال پایه کشور چهار جام نایب قهرمانی را به کلکسیون افتخارات آکادمی این باشگاه اضافه کرد و این در حالی است که عملکرد تیم های این باشگاه در فصل جاری نشان دهنده عزم جدی آنها برای رسیدن به جایگاه نخست و سکوی قهرمانی است.

در این خصوص با مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان به گفتگو پرداختیم.

 علی اکبر مهدی پور در خصوص رقابت های لیگ برتر امید فوتبال کشور، اظهار داشت: با ابلاغیه سازمان لیگ، رقابت‌های امسال از برج ۶و با حضور نمایندگان باشگاه های مطرح فوتبال شروع شد؛ طی این مسابقات تیم ها با کیفیتی بالا روانه مسابقات شدند و ۱۱هفته رقابت سخت را پشست سر گذاشتند که در این بین تیم امید فولاد خوزستان موفق شد از مجموع ۱۱بازی خود ۲۴امتیاز کسب کرده و به عنوان تیم صدرنشین دور رفت را به اتمام برساند.

 

وی در خصوص ارزیابی اش از لیگ برترجوانان نیز، اظهار داشت: سطح رقابت های لیگ برتر جوانان نیز مانند لیگ برتر امید، بالاست. خوشبختانه فولاد در این رده هم علاوه بر صدرنشینی با ۲۵امتیاز و اختلاف خیلی خوب نسبت به تیم های تعقیب کننده به استقبال نیم فصل دوم رفت. همچنین خط حمله جوانان فولاد با ۲۴گل زده، بهترین عملکرد را داشته و علی عالی نژاد با ۱۳گل، آقای گل فعلی لیگ از فولاد می باشد که امیدواریم با ادامه این روند در نیم فصل دوم و تداوم صدرنشینی فولاد، شاهد قهرمانی در این دو رده سنی باشم.

 

مهدی پور همچنین به جایگاه نخست تیم های نوجوانان و نونهالان فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش بازیکنان و هدایت کادرفنی، وضعیت تیم‌های نوجوانان و نونهالان فولاد بسیار خوب است. در حال حاضر تیم نوجوانان فولاد با ۱۵امتیاز، بیشترین گل زده و بدون شکست در مرحله گروهی مسابقات با قدرت به کار خود ادامه می دهد و صدرنشین است. در رده نونهالان نیز فولاد با ۸برد، یک تساوی و یک باخت به عنوان تیم صدرنشین مرحله گروهی را به اتمام رسانده و به نیمه نهایی صعود کرده است و با ۲۳گل زده بهترین عملکرد را داشته و انشالله فولادی ها با ادامه این روند در رده نوجوانان و نونهالان می‌توانند باعث افتخار فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد شوند.

 

مدیر تیم های پایه فولاد خوزستان در خصوص دلایل موفقیت تیم های پایه فولاد در رقابت های جاری، اظهار داشت: ضمن تاثیر حمایت های همه جانبه اعضای محترم هیات مدیره و آقای رضایی، مدیرعامل محترم باشگاه از تیم های پایه و فراهم نمودن امکانات لازم، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ها با پیروی از برنامه های توسعه ای آکادمی فولاد تا کنون بهترین عملکرد را داشته اند و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته پیش می روند. سطح رقابت های امسال بسیار بالاست و با این وجود سعی داریم که با ادامه این روند فصل ۹۷.۹۸لیگ های برتر فوتبال پایه کشور را با قهرمانی به اتمام برسانیم و باعث خشنودی مردم شریف استان و هواداران فولاد خوزستان شویم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

عباس قالی شورانی
یک شنبه 18 آذر 1397 12:29 PM
با سلام و عرض خسته نباشی خدمت اقای مهدی پور بنده هم به شما و همه همکاران محترمتان خسته نباشید گفته و ارزوی روز افزون و توفیقات الهی را برای شما مسئلت دارم امید است که انشااله همیشه بهترین هارا خداوند متعال برایتان و همه بازیکنانتان به ارمغان بیاورد با تشکر و ارزوی سلامتی و سربلندی : عباس قالی شورانی از ازنای لرستان

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---