1403/01/09
17:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 15 بهمن 1397 19:0

قطبی در کنفرانس خبری؛

این امتیاز در پایان فصل خیلی مهم خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همانگونه که پیش بینی کردیم بازی خیلی سختی داشتیم، یکی از علت های آن این است که وقتی لیگ برتر در مدتی تعطیل است، بازگشت بازیکنان به فرم بازی سخت است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی در نشست خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم، همانطور که پیش بینی می کردیم. یکی از علت های آن این است که وقتی لیگ برتر در مدتی تعطیل است، بازگشت بازیکنان به فرم بازی سخت است. آمدن از اهواز به این منطقه سخت است، اما با مدیریت خوب به اینجا رسیدیم. این زمین کیفیت لیگ برتر ایران را ندارد. چون توپ به سرعت نمی چرخید و دو تیم در ارائه بازی زیبا که توانایی آن را داشتند، بازماندند. از تلاش بازیکنان راضی هستم.
وی ادامه داد: در نیمه اول سه موقعیت طلایی داشتیم، اما در نیمه دوم نتوانستیم آنگونه که دوست داریم موقعیت ایجاد کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. با این حال کسب یک امتیاز بیرون از خانه، مثبت است و باید از این امتیاز استفاده کنیم و این امتیاز در پایان فصل خیلی مهم خواهد بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درخصوص اعتراضاتش به قضاوت حسین زرگر داور بازی گفت: شاید کنار زمین صحبت هایی بر حسب وظیفه خودم داشته باشم، اما در نشست مطبوعاتی بعد از بازی از داوران تشکر می کنم. آنها کار خیلی سختی دارند و داوری یکی از سخت ترین وظایف فوتبال است. چون همه چیز با سرعت انجام می شود و آنها باید لحظه ای تصمیم بگیرند. من از زحمات داوران تشکر می کنم.

وی درباره عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: هر وقت باید به بیرون از خانه سفر کنیم، فشار بدنی و روحی روی تیم وجود دارد. زمین ورزشگاه تختی هم خیلی سنگین بود و بازی روی آن سخت است. عملکرد ما در 20 دقیقه آخر به خاطر احساسات بازیکنان‌مان بود. آنها به چیزی که می‌خواستند نرسیده بودند. بازیکنان فولاد نتوانستند گل بزنند و در چند پاس ساده هم توپ را لو دادند. این به دلیل تجربه کم بازیکنان فولاد بود که نتوانستند تمرکز خود را حفظ کنند. حفظ تمرکز یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال ایران است که آن را در بازی‌های ملی و لیگ برتر می‌بینیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره تقویت روانی شاگردانش تصریح کرد: مربی در هر بخشی باید تلاش کند تیمش را تقویت کند. زمانی که یک تیم از لحاظ روانی نیاز به تقویت دارد، مربی باید از پس این کار بربیاید. من مربی بسیار تاکتیکی هستم و از 4 یا 5 سالگی با پدرم شطرنج بازی می‌کردم. برای کار کردن در هفت کشور دنیا نمی‌توانید فقط از لحاظ روانی عمل کنید و باید از بُعد تاکتیکی هم خوب باشید. بازیکنان ما و در مجموع بازیکنان جنوبی، خیلی احساسی هستند. زمانی که به تیم آمدم، تیم در 14 بازی به چهار برد رسیده بود و باید از لحاظ روانی کار می‌کردم. تیم ما خیلی بهتر شده، در دفاع بهتر کار می‌کند و در حملات هم مانند یک تیم حمله می‌کنیم. ما از ضربات ایستگاهی گل نخوردیم. کسب چهار امتیاز از دو بازی سخت بیرون از خانه خیلی خوب است. ما توانایی این را نداریم که همه بازی‌ها را ببریم و باید واقع‌نگر باشیم.

قطبی پس از سوالی درمورد شهرستان جم و مردم این شهرستان خاطرنشان کرد: امروز موقعیتی داشتیم که پس از صبحانه بیرون برویم. منظره بی‌نظیری را دیدم. کوه‌ها و دریاها بسیار زیبا بود و تنها در کیپ‌تاون (پایتخت آفریقای جنوبی) می‌توانید ببینید که کوه‌ها اینقدر به دریا نزدیک هستند. شهر بی‌نظیری دارید، مردم این شهر خیلی مهربان و عاشق فوتبال هستند و لطف دارند. خوشحالم که یک تیم لیگ برتری در این منطقه است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

بختیاری از سوئد
سه شنبه 16 بهمن 1397 3:12 PM
دوستت داریم آقای افشین امپراطور محبوب دل تمام فولادی هایی💖💖💖💖💖🌹🌹🌹

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---