1403/01/10
0:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 18 اسفند 1397 0:31

بیانیه باشگاه فولاد در خصوص اتفاقات دیدار با سایپا؛

لزوم برخورد مناسب دستگاه‌های ذی‌ربط با رفتارهای غیر ورزشی

باشگاه فولاد خوزستان به حواشی دیدار تیم بزرگسالان این باشگاه و سایپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در متن بیانیه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان آمده است:

 "متاسفانه در جریان دیدار تیم های سایپا و فولاد خوزستان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر شاهد آن بودیم که آقای علی دایی، سرمربی تیم سایپا و دیگر عوامل این تیم پس از این دیدار به صورت گروهی سخنانی نامربوط در خصوص جناب آقای افشین قطبی سرمربی محترم تیم فولاد خوزستان به زبان آورده اند که با فرهنگ ایرانی-اسلامی و ذات ورزش به هیچ وجه همخوانی ندارد.

 با توجه به لزوم احترام متقابل ورزشکاران و کادر های فنی و سرپرستی تیم ها به رقبا، باشگاه فولاد خوزستان و هواداران بیشمار آن ضمن تقبیح رفتار نامناسب کادر فنی و عوامل تیم سایپا و بی احترامی به عوامل تیم میهمان خواهان برخورد مناسب دستگاه‌های ذی ربط با افراد دخیل در بوجود آوردن فضای غیر ورزشی و غیر حرفه ای می باشند.

لذا نظر به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با سرمایه گذاری کلان بر مقوله فرهنگ حرفه ای وباشگاهی  اکادمیک  در کلیه رده های سنی فوتبال سالیان سال است که فعالیت می نماید، اکیدا نسبت به رواج فرهنگ غیر ورزشی در فوتبال کشور مخالف بوده و ترویج آن را شدیدا تقبیح می نماید."

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

محمدحسین صادقی
سه شنبه 21 اسفند 1397 10:51 AM
بازی با سایپا یه نفر از طرفدارای علی دایی نمیدونم فازش چی بود اومده بود تو طرفداری فولاد نشسته بود و با همه هم جر و بحث می کرد من گفتم از دایی بدم میاد گفت قطبی که آمریکاییه راضیم ازش آرزوش زود برآورده شد آخر بازی دایی با بی جنبگی و بی شعوریش ثابت کرد که قطبی ایرانی واقعبه

محمدحسین صادقی
دوشنبه 20 اسفند 1397 10:26 PM
امیدوارم منش و شخصیت آقای قطبی بتونه روی ذهنیت باریکنان هم تاثیر مثبت بذاره

مجید منتظری
شنبه 18 اسفند 1397 9:59 AM
با سلام خدمت مردم خونگرم و قابل احترام خوزستان وتبریک بدلیل انتخاب جناب قطبی بعنوان مربی، فبل از هرچیز باید عرض کنم اهل تهرانم و طرفدار پرسپولیس و از زمانی که آقای قطبی به تیم فولاد آمده اند ،بنده و بسیاری از دوستان طرفدار وهوادار تیم فولاد شده ایم،متاسفانه رفتار غیر ورزشی دایی و اطرافیانش برای هیچکس پوشیده نیست ، متاسفانه ایشان باهمه مشکل دارند،به امید موفقیت تیم با وقار وبا شخصیت فولاد عزیز.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---