1403/01/10
10:47
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

سه شنبه 28 اسفند 1397 9:17

افشین قطبی در ویژه برنامه نوروزی؛

قلب من برای فولاد و خوزستان می تپد

 سیدعلی ضیا شب گذشته در برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان افشین قطبی مربی تیم فولاد خوزستان بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی در ابتدا درباره پدرش توضیح داد: «در 12 سال اخیر ایرانی ها هر بار مرا می بینند از من می پرسند پدر شما رضا قطبی است؟ پدر من محمد قطبی است که معلم زبان بودند و حالا در کالیفرنیا زندگی می کند.»

او در پاسخ به اینکه چه شد از پرسپولیس و تیم ملی رفتید و دوباره به ایران برگشتید، گفت: «حرفه من فوتبال است و وقتی مربی فوتبال بین المللی می شوی همیشه با یک ساک کنارت زندگی می کنی. موقعیت تیم ژاپن برای حرفه و کارنامه من خوب بود و می خواستیم در بهترین لیگ آسیا کار کنم. برگشتنم هم یک ماموریت خدایی بود و احساس کردم باید برگردم و به وطنم خدمت کنم.»

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه کدام نقطه از ایران را برای گشت و گذار پیشنهاد می کند، گفت: «من همه جای ایران را دوست دارم و هر جایی می روم به خوبی ها و زیبایی ها نگاه می کنم. هر کجا که رفتم هم به خوبی ها نگاه کردم.»

سرمربی تیم فولاد خوزستان که در ویژه برنامه نوروزی شبکه یک سیما حضور یافت‌؛ در پاسخ به سوال علی ضیا، مجری برنامه مبنی بر اینکه شانس قهرمانی در لیگ با کدام تیم است، گفت: با توجه به توانایی و مهره هایی که چهار تیم سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس دارند به نظر من یکی از این تیم ها قهرمان می شود، اما در این زمان انتخاب این تیم خیلی سخت و دشوار است.

در این هنگام اما علی ضیا مجری برنامه که علاقه خاصی به «پرسپولیس» دارد، گفت: «پرسپولیس قهرمان می شود».

او در ادامه رو به رامبد جوان دیگر مهمان این برنامه، عنوان کرد: آقای قطبی پیش از این سرمربی تیم پرسپولیس بوده و حتما قلب ایشان برای این تیم می تپد که قطبی در واکنش به این مطلب اظهار داشت که به هر حال همه مطلع هستند من پرسپولیس را دوست دارم و علاقمندم که در بین این چهار تیم قهرمان شود اما قلب من برای فولاد و خوزستان می تپد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در بخش دیگری از صحبت هایش فرا رسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و از زحمات مهندس محمد کشانی، مهندس علی محمدی و دکتر حبیب‌الله رضایی تشکر کرد و اشاره کوتاهی نیز به ورزشگاه جدید و مدرن فولاد خوزستان که روز جمعه افتتاح شد، داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

فولاد⚽
پنج شنبه 01 فروردین 1398 1:48 PM
هواداران فولاد کامشان از تغییرات فولاد در شب عید شیرین نشد.از ۱۲ امتیاز فقط ۱ امتیاز گرفتیم.البته در زمان فرکی کمتر حرف بود و بیشتر عمل می کرد.در زمان قطبی شیرینکاری و سخنوری جای خاصی پیدا کرده و فوتبال به حاشیه رفته است

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---