1403/01/10
14:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 16 فروردین 1398 19:25

قطبی در کنفرانس خبری:

حیف؛ زمان بدی گل خوردیم، در نیمه دوم هم بازی تحت کنترل ما بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: در بازی با پدیده در زمان بدی گل خوردیم.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده شهرخودرو، اظهار کرد: ابتدا باید از هوادارانی که ۹۳ دقیقه تیم فولاد را تشویق کردند، تشکر کنم. فکر می کنم دمای هوا تا اندازه ای روی عملکرد دو تیم تاثیر منفی گذاشت.

وی افزود: در خصوص نتیجه باید بگویم حیف. زمان بدی گل خوردیم، در نیمه دوم هم بازی تحت کنترل ما بود. حتی به تیرک حریف زدیم و می‌شد به گل برسیم اما در فوتبال، اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی معمولا رخ می‌دهد. باید رو به جلو نگاه کنیم.

قطبی تصریح کرد: در ۱۵ دقیقه نخست به این نتیجه رسیدم که تیمم با استرس بازی می‌کرد. این استرس تاثیر منفی روی کار تیمم گذاشت، حتی در برخی اوقات، برای پاس هم به مشکل می‌خوردیم. بعد از گل زنی هم متاسفانه یک فکر اشتباه در بازیکنانم به وجود آمد که باعث شد رو به عقب بازی کنند. باید این موضوع رو هرچه سریعتر تصحیح کنیم.

سرمربی فولاد در خصوص ضعف خط دفاعی تیمش گفت: هر روز راجع به این موضوع فکر می‌کنیم، تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرین و تمرین است. این تفکر را در بازیکنانی که ۱۰ سال است فوتبال حرفه‌ای را به این شکل بازی کرده‌اند، سخت است زود تغییر دهیم‌. نیاز به زمان بیشتری داریم.

قطبی تصریح کرد: وقتی سه تعویض بیشتر ندارید و هوا اینقدر گرم است، کار سخت می‌شود. یک تعویض برای دفاع چپ و یک تعویض برای ورود زبیدی استفاده شد و در هوای گرم اگر زود تعویض سوم را انجام دهید، ممکن است کار سخت شود. می خواستم زودتر تعویض کنم اما امکان داشت در دقایق پایانی، به تعویض اجباری نیاز داشته‌باشیم.

افشین قطبی در خصوص انتقاد هواداران از بابک مرادی در حین بازی و افت این بازیکن گفت: بازیکن باید حرفه‌ای باشد و تحت تاثیر شعارها قرار نگیرد. واقعیت این است که بازیکنان فوتبال تحت تاثیر رسانه‌ها، شعارها و‌ شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند اما نباید اینگونه باشد. بازیکنان باید حرفه‌ای تر از این باشند و هواداران هم کنار بازیکنان باشند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

فولاد⚽
شنبه 17 فروردین 1398 8:19 AM
اقای قطبی این روز ها همه میگن از ۱۸ امتیاز مربوط به ۶ بازی متوالی فقط ۵ امتیاز گرفتید.مسی و اکاهوشی و چند بازیکن دیگر تحت نظر شما جذب شدند و فاقد کارایی لازم هستند.بنظر معیار های شما هم در تشخیص و بکار گیری بازیکن مشکل ساز است.اقای رضایی مثل اقا دهکردی عزیز هستید اما باید پاسخگو باشید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---