1403/01/31
6:46
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 14 اردیبهشت 1397 15:44

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد؛

باشگاه فولاد از نام فرکی سوء استفاده نکرده است، قطبی نگاه مثبتی به آکادمی دارد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به استراتژی های جدید این باشگاه در زمینه آکادمی، گفت: استفاده از بازیکنان پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان یکی از اهداف اصلی ما در لیگ برتر است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر حبیب الله رضایی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نوع استراتژی باشگاه فولاد خوزستان در زمینه آکادمی دچار تغییراتی شده و اکنون شاهد هماهنگی و همکاری خوبی بین اعضای کادر فنی تیم ها هستیم و با تشکیل 2 تیم منتخب (الف) و (ب) سعی داریم با هدایت آقایان حبیب خدریان، محمود جادری و رضا مهدی پور و همچنین نظارت افشین قطبی، ضمن بررسی توانایی بازیکنان در جریان تمرینات منظم و روزانه به بالارفتن کیفیت بازیکنان و زمینه سازی برای ورودشان به لیگ برتر و پوشیدن پیراهن تیم بزرگسالان کمک کنیم.

رضایی همچنین با اشاره به حضور بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان فولاد، اظهار داشت: در طول این فصل نیز سعی باشگاه این بوده که فضای لازم برای مشارکت بازیکنان آکادمی در تمرینات و حضور آنها در فضای لیگ برتر بوجود آید و به همین دلیل شاهد حضور تعدادی از بازیکنان آکادمی فولاد مانند عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، علیرضا سواری، میلاد بدرقه، سینا مریدی، صابر حردانی، علی غلامزاده، امید صیدآلی، یوسف کی شمس، علی ستاوی و احمد رضا جلالی در بین اعضای تیم هستیم و مطمئنا در ادامه می توانیم بهره بیشتری از این چهره ها که از سرمایه های اصلی باشگاه فولاد خوزستان هستند، ببریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه به نگاه مثبت افشین قطبی به آکادمی فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: حضور در بین نفرات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان نشان دهنده شایستگی و کیفیت بالای بازیکنان است. آقای قطبی نشان داده که اعتماد لازم را به آنها دارد و در تلاش است با توجه به شرایط بازی ها تیم را ارنج کند؛ کما اینکه در دیدارهای گذشته شاهد این موضوع بوده ایم. ایشان دیدگاه مثبتی در این رابطه دارند و در صورت ادامه همکاری می توانیم قدم های خوبی برداریم.

دکتر رضایی در ادامه به صحبت های سرمربی پیکان در پایان دیدار با فولاد واکنش نشان داد و گفت: حسین فرکی از چهره های ارزشمند فوتبال هستند اما باتوجه به اینکه سرمربی تیم پیکان هستند انتظار نمی رفت این صحبت ها را مطرح کنند. در زمان حضور ایشان در فولاد و گرفتن جام قهرمانی، بنده افتخار عضویت هیات مدیره باشگاه را داشتم و همراه با دیگر اعضاء و آقای دهکردی، مدیرعامل باشگاه حمایت های لازم را از وی بعمل آوردیم و خوشبختانه ثمره اش را هم دیدم. اینکه پس از آن سال ها چه اتفاقاتی رخ داده و در ابتدای فصل چه شده خبر ندارم اما در خصوص بخشی از صحبت های ایشان که اعلام کردند که چند فصل است از نام فرکی در فولاد سوءاستفاده می شود، می توانم بگویم که قبل از پایان مسابقات نیم فصل اول مذاکراتی با ایشان داشته ایم. علاوه بر آقای فرکی گزینه های داخلی و خارجی دیگری هم مد نظرما بود که در هیات مدیره با توجه به بررسی نقاط قوت مربیان و اینکه در این شرایط چه گزینه ای می تواند به تیم فولاد کمک کند به این نتیجه رسیدیم از یک مربی بین المللی استفاده کنیم.

وی همچنین با رد ادعای سوء استفاده از نام فرکی، عنوان کرد: در این روند فضای حرفه ای را رعایت کردیم تا نامی از گزینه ها برده نشود و سوء استفاده ای شکل نگیرد، حتی زمانی که بر نام آقای قطبی به جمع بندی رسیدیم، هیچکس جز اعضای هیات مدیره از این ماجرا اطلاع نداشت.

رضایی همچنین در خصوص بخش دیگری از گلایه های آقای فرکی، گفت: باید به اطلاع ایشان برسانم که کمیته تشریفات شرکت فولاد خوزستان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه از مدیران عامل پیشین شرکت، باشگاه و دیگر افرادی که در راه اندازی این مجموعه نقش داشته اند دعوت بعمل آورد و برخی از این عزیزان در مراسم حضور یافتند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---