1403/01/10
3:37
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 17 تیر 1398 20:55

نکونام: هدف ما بالای جدول است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: منتظری خودش با من صحبت کرد و گفت دوست دارد اگر شرایط فراهم شود، فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.

 

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش اظهار کرد: تیم ما به موقع تمرینات را شروع کرد. با توجه به نقل و انتقالات و امتحانات چند نفر از بازیکنان، مجبور بودیم تمرینات را زود شروع کنیم. ۴ روز در اهواز و بعد در شهرکرد بودیم. با توجه به گرمای حال حاضر اهواز به تهران آمدیم تا بازی‌های دوستانه برگزار کنیم. اردوی بعدی ما هم از روز شنبه شروع می‌شود. می‌خواستیم به اردوی خارجی برویم ولی به خاطر مسائل مالی نتوانستیم.

 

او ادامه داد: بازیکنانی را که مدنظرمان بودند در باشگاه نگه داشتیم. بازیکنانی را هم که در لیست خریدمان بودند با توجه به بودجه باشگاه جذب کردیم. نمی‌توانستیم مثل خیلی از باشگاه‌ها نمی‌توانستیم مبالغ کلان خرج کنیم. ما در تیم‌مان دستمزد میلیاردی نداریم، البته به جز بازیکنان خارجی‌مان. راهی را جلو می‌بریم که به خاطر این بازیکنان جوان، فولاد تا چند سال نیاز به بازیکن نداشته باشد.

 

نکونام در مورد هدف تیمش در این فصل هم بیان کرد: هدف ما قطعاً بالای جدول است و اینکه بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه بدهیم. رقابت زیادی در این لیگ بین ۶ تیم بالای جدول است که هزینه‌های خوبی انجام می‌دهند و بازیکنان گران قیمت جذب می‌کنند. به خاطر همین شرایط ما سخت می‌شود ولی ما چشم‌مان به بالای جدول است.

 

سرمربی فولاد اضافه کرد: باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است که هواداران خیلی خوبی دارد. همه ایران می‌دانند که در اینجا مردم به فولاد خیلی علاقه دارند. مردم اینجا عاشق فوتبال هستند. ما جا به جایی زیادی داشتیم و نیاز داشتیم کمی زودتر تمرینات را شروع کنیم. در جذب بازیکن البته کمی دیر عمل کردیم ولی شرایط خوب بوده است. از لحاظ مالی نمی‌توانیم حتی نزدیک تیم‌هایی که قراردادهای دو میلیاردی می‌بندند باشیم.

 

او در مورد منتظری هم، گفت: او خودش با من صحبت کرد و گفت دوست دارد اگر شرایط فراهم شود فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد. ما هم گفتیم اگر شرایط فراهم شد دوست داریم که به فولاد بیاید. هنوز اتفاقی نیفتاده است.

 

نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به آمدن عبداله‌زاده برنامه‌ای برای خروج بازیکنی از لیست وجود دارد، اظهار کرد: بله صد در صد. سرمربی فولاد در مورد بازی‌های دوستانه تیمش هم توضیح داد: فردا یک بازی با تیم قشقایی داریم و اردوی ما تمام می‌شود. در اردوی بعدی دوباره دو بازی دوستانه و یک جام چهار جانبه برگزار می‌کنیم. بعد به اهواز می‌رویم و دو بازی هم آن‌جا انجام می‌دهیم. تیم‌هایی که در جام چهار جانبه حضور دارند و به ما اعلام کرده‌اند پرسپولیس، سایپا هستند و من تیم چهارم را نمی‌دانم.

 

او در مورد مشخص نبودن زمان شروع لیگ هم بیان کرد: برای تیم ما خوب نیست چون ما به موقع شروع کردیم. امیدواریم به موقع بازی‌ها شروع شود چون در غیر این صورت ما ضرر می‌کنیم. من موافق اجرای قانون هستم به شرط اینکه تا آخر همین‌گونه باشد. نکونام درباره خسارات وارد شده به ورزشگاه فولاد در بازی پرسپولیس- داماش هم، گفت: من خودم به آن‌جا رفتم و وضعیت را دیدم. حیف آن استادیوم است که آن اتفاقات برایش افتاد. امیدوارم در این فصل شاهد این اتفاقات نباشیم.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال درباره لیست جدید این تیم که امروز (دوشنبه) اعلام شد هم اظهار کرد: قطعاً در آینده بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی می‌روند. لیستی که سرمربی تیم ملی داده است برای همه قابل احترام است و قطعاً شرایطی را برای شناخت بازیکنان جدید در نظر گرفته است. باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

 

او در مورد ماجرای بلبلی هم بیان کرد: ما قبل از اینکه تیمی بخواهد با او مذاکره کند با او قرارداد بستیم. او بعد به استقلال رفت با آن‌ها قرارداد بست. باید تصمیم‌مان را بگیریم و ببینیم قانون در این مورد چه می‌گوید که شرایط طوری باشد که این اتفاق باب نشود.

 

نکونام درباره کولیبالی هم بیان کرد: ما با او زودتر در شهرکرد قرارداد بسته بودیم ولی چون می‌خواست طلبش را بگیرد، خواست که قرارداد را رسانه‌ای نکنیم تا بتواند طلبش را بگیرد.

منبع خبر : Fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

حمیدالدین
چهارشنبه 19 آبان 1400 7:24 PM
اینا همش بهانه است

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---