1403/01/09
22:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 12 اردیبهشت 1399 21:6

بازیکن‌سازی در خون باشگاه فولاد است

حلفی: نگاه ویژه به تیم‌های پایه وجود دارد

مربی تیم زیر 17سال باشگاه می‌گوید که پیشکسوتان باعث افتخار و شادی هواداران باشگاه، شهر و استان بوده اند و نیاز است که از آن‌ها حمایت بشود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، رحیم حلفی سرمربی تیم زیر 17 سال فولاد خوزستان درباره وضعیت تیم زیر 17 سال باشگاه گفت: تیم ما شکل خوبی گرفته بود اما به دلیل وضعیت به وجود آمده، تمرینات تمام تیم‌های پایه تعطیل شد و منتظر شروع جدید تمرینات با اجازه مسئولان وزارت بهداشت هستیم. تیم ما در فصل قبل با اقتدار در شهرستان اهواز قهرمان شد و برای حضور در مسابقات لیگ استان تمرینات خود را دنبال می‌کند.

وی در این خصوص ادامه داد: بین رده نوجوانان و جوانان یک فاصله بود که آقای مهدی‌پور مدیر آکادمی باشگاه باتجربه خود مقدمات تشکیل تیم زیر 17 سال را فراهم کردند تا این تیم بتواند پشتوانه خوبی برای تیم جوانان باشد و همچنین در امر بازیکن سازی به باشگاه کمک کند که البته بازیکن‌سازی در خون باشگاه است. از آقای آذری و آقای مهدی‌پور ممنون هستم که به من و کادرم اعتماد کردند و امیدوارم که بتوانیم به بهترین نحو ممکن جواب اعتمادشان را بدهیم.

بازیکن سابق فولاد در مورد حضور پیشکسوتان در مسئولیت‌های مختلف در باشگاه گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم، آقای آذری توجه خاصی به پیشکسوتان دارند. انشالله این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد و پیشکسوتان می‌توانند از تجربیات و دانش خود در باشگاه استفاده کنند. پیشکسوتان باعث افتخار و شادی هواداران باشگاه، شهر و استان بوده اند و نیاز است که از آن‌ها حمایت بشود.

حلفی در مورد حضور آقای آذری در باشگاه نیز گفت: آقای آذری از مدیران برتر در فوتبال و ورزش ایران هستند که شناخت خوبی نسبت به مسائل دارند. ایشان مشاور خوبی برای همه خواهند بود تا باشگاه بتواند به اهداف خود نزدیک بشود و فکر می‌کنم فولاد پتانسیل بالایی برای درخشش در تمامی رده‌ها را دارد که تیم‌های پایه ما به مانند همیشه درخشان هستند و تیم بزرگسالان نیز نتایج خوبی گرفته است.

وی در مورد حضور بازیکنان با استعداد در آکادمی باشگاه نیز گفت: تعداد زیادی بازیکن در رده‌های پایه حضور دارند که می‌توانند آینده فوتبال ما باشند. خوشبختانه آقای نکونام نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارند و بازیکنان با استعداد در هر رده می‌توانند در تمرینات بزرگسالان حاضر شوند و خود را نشان بدهند. از تیم ما هم یک بازیکن در تمرینات تیم بزرگسالان حضور داشت و این موضوع قطعا یک انگیزه مضاعف برای بازیکنان رده های پایه خواهد بود.

حلفی در انتها گفت: هماهنگی خوبی بین آقای آذری مدیرعامل، آقای نکونام سرمربی تیم بزرگسالان و آقای مهدی‌پور مدیر آکادمی وجود دارد تا بازیکنان با استعداد در تمرینات بزرگسالان حاضر شوند و بتوانیم در امر بازیکن‌سازی به مانند همیشه در کشور درخشان باشیم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---