1403/01/30
19:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 27 تیر 1399 23:2

نکونام: در مجموع 26-27 نفر از ما کرونا گرفت

در شرایط نابرابر با پرسپولیس بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: حدود 26، 27 نفر از تیم ما تاکنون به کرونا مبتلا شدند و شرایطمان در لیگ اصلا عادلانه نیست.

به گزارش سایت باشگاه فولادخوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولادخوزستان درباره دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: قطعا با تیمی که چندین هفته است که در صدر جدول است و الان خیلی نزدیک به قهرمانی است، بازی سختی خواهیم داشت. شرایط ما هم خوب نبوده و بعد از بازی ماشین سازی مشکلات عدیده ای به خاطر کرونا داشتیم. تست خیلی از بازیکنان مثبت شد و شرایط تمرینی مناسبی نداشتیم. از چهارشنبه که به تهران آمدیم، با حداقل نفرات تیم بزرگسالانمان هستیم و با 5، 6 نفر از بازیکنان تیم جوانانمان لیستمان به 18 نفر رسید. چند بازیکن ما تستشان منفی شده، اما آنها هم تمرین نکردند و بدنشان ضعیف شده است. الان حدود 19 یا 20 نفر داریم که می توانند تمرین کنند، اما از میان آن ها 5، 6 نفر تازه از این بیماری رهایی پیدا کردند و قطعا هم ما فردا از آن ها استفاده نخواهیم کرد.

وی درباره اینکه تیمش دو هفته است بازی نکرده و از فرم ایده آل به دور است، عنوان کرد: بازیکنانی که با ما تمرین کردند، مشکلی ندارند. مشکل ما بازیکنانی هستند که تمرین نکردند و در قرنطینه بودند. شرایط تیمی ما واقعا خوب نیست. علی رغم اینکه شرایط تیم ما در جدول خوب بود، اما کرونا بزرگترین ضربه را به تیم ما زد. متاسف و ناراحت هستم که برای تیم ما در بهترین حالت ممکن این اتفاق رخ داد و بازیکنان کلیدی مان را از دست دادیم. حدود 26، 27 نفر از تیم ما تاکنون به این ویروس مبتلا شدند. با توجه به اینکه خوزستان یکی از نقاط قرمز کشور است. دو بازی را از دست دادیم و تیم ما از شرایط بازی دور شد. الان هم با پرسپولیسی بازی داریم که در صدر جدول است و ما هم با بازیکنانی به این دیدار می رویم که تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و به استادیوم آزادی نیامده اند. این بازیکنان تیم جوانان و امید ما حتی تمرین هم نداشتند. شرایط کاملا نابرابراست.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره زمان دو بازی عقب افتاده با نساجی و نفت مسجدسلیمان گفت: هیچ صحبتی با ما درباره زمان بازی نشده. بازیکنان ما اگر کرونا نداشته باشند، مشکلی نداریم و بازی می کنیم. صحبت ما این است که وقتی این همه بازیکن در تیم ما کرونا گرفته اند، شرایط عادلانه نیست.

نکونام در پاسخ به این سوال که فصل بعد در فولاد می ماند یا خیر، افزود: اگر باشگاه فولاد مرا بخواهد، قطعا باعث افتخارم است که در این تیم بمانم. امیدوارم بتوانم سال بعد شرایط بهتری را برای تیم فولاد فراهم کنم. برای من کار کردن با آقایان آذری و محمدی و دیگر اعضای هیات مدیره افنخار است. امیدوارم امسال لیگ را صحیح و سالم به اتمام برسانیم. شرایطی که الان در اهواز وجود دارد، کار ما را سخت کرده. امیدوارم شرایط به حالت نرمال برگردد چون این موضوع به تصمیم همه بازیکنان و خود من هم بستگی دارد. باعث افتخارم است که این تیم را به جایگاه واقعی اش که حضور در جمع 4 تیم و قهرمانی است، برسانم.

سرمربی فولاد در پایان درباره وضعیت پاتوسی گفت: متاسفانه مدت زیادی است که پاتوسی را نداشتیم چون او نمی توانست از کشورش خارج شود. الان هم که او برگشته، از این مساله ناراحتم که شرایط ایده آلی ندارد. این بازیکن کاملا غیرحرفه ای عمل کرده و نتوانسته خودش را روی فرم نگه دارد. نمی توانیم از او با این وضعیت استفاده کنیم. فردا قطعا او را نداریم، اما امیدوارم در آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---