1403/02/01
16:20
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 28 مرداد 1399 13:50

بایرن مونیخ و لیورپول در صدر باشگاه‌های برتر جهان؛

رتبه 51 تیم فولاد خوزستان در بین باشگاه های قاره کهن

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی دنیا، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان تیم پنجم ایران و 51 قاره آسیا معرفی شد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سایت footballdatabase در تازه‌ترین به روزرسانی خود، رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی جهان را اعلام کرد که در آن تیم بایرن مونیخ در صدر رنکینگ تیم‌های باشگاهی قرار دارد.طبق این رده‌بندی، لیورپول، پاری‌سن ژرمن، منچستر سیتی، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، اینترمیلان، آر بی لایپزیک و آتالانتا در رده دوم تا دهم قرار دارند.در بین تیم‌های مطرح دیگر نیز، منچستریونایتد در رده سیزدهم، آث میلان در رده هفدهم و یوونتوس هم در بین تیم‌های مطرح در رده هجدهم قرار گرفتند.

در میان تیم‌های آسیایی نیز الهلال عربستان در رده چهل و هشتم این رنکینگ و اول آسیا قرار دارد و تیم‌های چئونبوک موتورز کره‌جنوبی، الدحیل قطر، کاواساکی ژاپن، اولسان کره‌جنوبی، شانگهای چین، السد قطر، پرسپولیس، گوانژو اورگراند و النصر عربستان هم 10تیم برتر قاره کهن هستند.

در رده جهانی پرسپولیس در رده 145جهان قرار دارد. استقلال در جایگاه 216این رده بندی قرار دارد و تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و شهر خودرو هم در رده‌های بعدی باشگاه‌های ایرانی قرار دارند.

فولاد خوزستان در این رده بندی جایگاه 606 را در رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده و بالاتر از تیم های شهر خودرو، ذوب آهن، سایپا، صنعت نفت و... ایستاده است. جایگاه فولاد در قاره آسیا 51 می باشد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1686 - مجموع امتیازات : 3485
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---