1403/01/10
14:58
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 16 مهر 1399 18:52

پای تعهدم به فولاد ایستادم

نکونام:از روز اول گفتم به استقلال نمی روم

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تا زمانی که در باشگاه فولاد است برای بالا نگه‌داشتن پرچم این تیم تلاش می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان ، جواد نکونام، سرمربی فولادخوزستان که همراه تیمش در اردوی کردان به سر می برد، در گفت‌و گویی با رسانه باشگاه به شایعه حضورش در استقلال واکنش نشان داد.

او همچنین توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت فولاد داده است. بازیکنانی که در چارچوب تیم نبودند، رفتنی شدند اردوی اول ما در اهواز برگزار شد و 4 روز در ورزشگاه خودمان تمرین کردیم و تست کرونا دادیم. بعد از آن یک اردوی یک هفته ای در تهران داشتیم که اردوی خوبی بود و دو بازی تدارکاتی هم داشتیم. سپس دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و اردوی دوم هم در کردان تشکیل شد.

الان در کردان هستیم و تیم کم کم شرایط خوب خودش را به دست می آورد. هنوز هم در حال یارگیری هستیم. البته خدا را شکر توانستیم اسکلت تیم سال قبل خود را حفظ کنیم. بازیکنانی که دلشان با تیم بود، ماندند، اما بازیکنانی که کار را سال گذشته برای ما سخت کرده بودند و از چارچوب تیم خارج شده بودند، از تیم جدا شدند. برای آن ها هم آرزوی موفقیت می کنم. برای من اسم ها مهم نیست با بازیکنان مدنظر در حال مذاکره هستیم. چهار بازیکن تا اینجا جذب کردیم و چند بازیکن جوان هم به ما پیوستند. همچنین چند بازیکن از آکادمی خودمان به تیم بزرگسالان اضافه شدند که شرایطشان فوق العاده است. برای من اسم ها مهم نیست و هر کسی خوب تمرین کند و خوب بازی کند، می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد.

امیدوارم فولاد قدرتمندی برای استان و هواداران بسازیم. پیشنهاداتی داشتم، اما پای حرفم به فولاد ایستادم وقتی لیگ تمام شد، پیشنهاداتی برای جدا شدن از فولاد داشتم، اما دوست داشتم اینجا بمانم چون شرایط برای من و بازیکنانم اینجا خوب است. با مدیریت آذری و محمدی کار برای من راحت تر شد. وظایفی که من باید انجام می دادم را انجام دادم. امیدوارم سال جدید هم این اتفاق بیفتد. پیشنهاداتی به من شد، اما تفکری پشت آن ها نبود و من تصمیم گرفتم در فولاد بمانم. حتی وقتی حرفی توافق کردیم که من در فولاد بمانم و قراردادی امضا نکرده بودم، پای حرفم ایستادم.

دوست داشتم در فولاد بمانم از باشگاه استقلال یکی، دو بار تماس هایی با من داشتند. من این موضوع را با آذری در میان گذاشتم. البته با توجه به اینکه با فولاد قرارداد دارم، دوست داشتم اینجا بمانم و تجربه بیشتری را کسب کنم و پیشرفت داشته باشم. امیدوارم به فوتبال خوزستان کمک کنم تا این تیم به حقشان برسند. با اینکه سال قبل سوم شدیم، بازهم جای پیشرفت داریم.

برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت می کنم، اما من در فولاد هستم و به این تیم تعهد دارم. تا روزی که در فولاد هستم، از پرچم این تیم دفاع می‌کنم صحبتی هم با طرفداران استقلال دارم. این هواداران در فضای مجازی از من درخواست کردند که به استقلال بروم. من به آن ها می گویم شرایط در باشگاه استقلال اصلا خوب نیست و نمی خواهند هم این شرایط درست شود. من هم نمی آمدم و دوست نداشتم در شرایط فعلی به استقلال بروم.

با اسم ها بازی کردن درست نیست. من از روز اول این موضوع را انتقال داده بودم. احترام من و هواداران فولاد متقابل است. به هواداران فولاد هم می گویم شرایط خوب سال قبل را ادامه می دهیم. هیچ نامی بزرگتر از نام فولاد برای ما نیست. تا روزی که من در فولاد هستم، از پرچم این تیم دفاع می کنم و دوست دارم بهترین ها اینجا باشند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---