1403/01/09
19:9
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 06 آبان 1399 12:51

جلسه مشترک سعید آذری با مدیرکل مخابرات استان خوزستان برگزار شد؛

تاکید بر همکاری مشترک برای رفع نواقص فیبرنوری ورزشگاه فولاد خوزستان

مدیرکل مخابرات استان خوزستان و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در جلسه ای مشترک باموضوع زیرساخت های فیبرنوری ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان حضور یافته و بر همکاری مشترک تاکید کردند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه اقدامات باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برای بهبود کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی دیدارهای خانگی این تیم، صبح امروز سعید آذری مدیرعامل باشگاه به همراه مسئولان این باشگاه میهمان آقای رحیم فلاح زاده، مدیرکل مخابرات منطقه خوزستان بودند.

در ابتدای این جلسه سعید آذری ضمن بیان این نکته که بهبود کیفیت پخش تلویزیونی یکی از مطالبات برحق هواداران و جامعه است، توضیحات جامعی از پیگیری های صورت گرفته ارائه داد و اظهار داشت: این مطالبه مربوط به الان نیست و مدت زیادی است که کیفیت پخش پایین تصاویر بازی های فولاد باعث رنجش مردم و بویژه فوتبال دوستان شده است و به این دلیل برخود لازم دیدیم که برای حل این مشکل اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در ادامه افزود: طی ماه های اخیر جلساتی با آقای رحیمی مدیریت محترم صدا و سیمای خوزستان و کارشناسان این سازمان برگزار گردید و خیلی خوشحالیم که امروز در سطحی جدید پیگیر این مطالبه بوده و مطمئناً در این فضای خوب و همکاری سازنده مشکل زیرساخت های فیبر نوری ورزشگاه را برطرف خواهیم نمود و انشاالله عملکردی مطلوب در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

 در ادامه این جلسه رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مسئولان باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: پس از مباحث مطرح شده پیرامون زیرساخت های مخابراتی بررسی های اولیه را انجام دادیم و آمادگی خودمان را برای برطرف نمودن کاستی ها اعلام میداریم. در حال حاضر در مجموعه رجایی، باهنر و فولاد خوزستان کابل فیبرنوری موجود است و بستر آن فراهم می باشد، لذا با توجه به محدودیت های ظرفیت و استانداردهای فنی صداوسیما برای انتقال دیتا به مرکز در دراز مدت باید برنامه ریزی و توافق کابل کشی خط جدید فیبرنوری صورت پذیرد.

 وی در ادامه اظهار داشت: ورزشگاه فولاد خوزستان یکی از افتخارات کشوری است و تمام تلاش خود را برای تجهیز این مجموعه در 2 فاز کوتاه مدت و بلند مدت انجام می دهیم؛ بر این اساس مدیریت شبکه دسترسی مخابرات اقدامات فنی و تخصصی ارتقا ظرفیت خطوط موجود را انجام می دهد و در فاز دیگر برنامه ریزی برای ایجاد تاسیسات و دکل فیبرنوری مجزا و همچنین تقویت سیستم شبکه تلفن همراه در محدوده ورزشگاه فولاد خوزستان را انجام خواهیم داد.

در پایان این جلسه سعید آذری ضمن تشکر از دیدگاه های سازنده آقای فلاح زاده مدیرکل مخابرات استان پیشنهاد برپایی جلسه ای مشترک با حضور معاونت های مخابرات استان، کارشناسان صدا وسیمای استان، مدیر آی تی و مخابرات شرکت فولاد خوزستان را برای روز چهار‌شنبه مورخ ٧ آبان ۱۳۹۹ داد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---