FooladFc.ir

مهاجم فولاد برترین گلزن خارجی لیگ ایران شد

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولادخوزستان در بازی عصر روز دوشنبه مقابل مس رفسنجان، هشتاد و سومین گل خود را به ثمر رساند و لقب برترین گلزن خارجی لیگ را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، لوسیانو پریرا ۲۱۳ بار در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفته و تا پیش از بازی با مس رفسنجان، با رکورد ادینهو دیگر بازیکن خارجی لیگ برابر بود تا اینکه در بازی مقابل مس رفسنجان تک گل فولاد را به ثمر رساند و به عنوان برترین گلزن خارجی لیگ شناخته شد.

این بازیکن ۳۷ ساله حدود ۱۰ سال در فوتبال ایران حضور داشته و سابقه بازی در تیم های سپاهان، گسترش فولاد و نفت آبادان را در کارنامه دارد. پریرا به همراه این سه تیم ۳۶ گل به حریفان زد.

این بازیکن در سال های ۹۲ و ۹۳ بهترین گلزن خارجی لیگ برتر ایران لقب گرفت و در لیگ هجدهم موفق شد با ثبت ۱۶ گل در کنار استنلی کی‌روش عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خود کند. پریرا سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با فولاد خوزستان و سپاهان دارد.

دیدار تیم‌های فولاد و مس رفسنجان که عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولادی‌ها هم اکنون با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارند.

کد خبر : 10015 - پنج شنبه 18 دی 1399 - 9:38
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است