FooladFc.ir
سرمربی فولاد خوزستان:
داور ۲ امتیاز بازی را از ما گرفت

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: صحنه خطا روی بازیکن مس رفسنجان اشتباه بود و داور باعث شد ۲ امتیاز از ما گرفته شود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام دوشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در اهواز بیان کرد: بهتر است درباره بازی صحبت نکنم زیرا این امر باعث شد که در چهار هفته گذشته پنج امتیاز از دست بدهیم. در بازی ما مقابل تیم مسجد سلیمان سه امتیاز از ما گرفتند امروز هم ۲ امتیاز ما نادیده گرفته شد.

وی افزود: آقای ناظمی امروز به اشتباه خطا گرفت و حریف آن را گل کرد. متاسفانه از آن روزی که گفتند فولاد خوزستان تیم قوی و قدرتمندی است ببینید چه بلایی سر این تیم آوردند. در بازی با نفت مسجدسلیمان، سایپا و این بازی به خاطر اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم در حالی که این اشتباهات بسیار واضح است.

سرمربی تیم فولاد گفت: هفته پیش اگر پنالتی ما گرفته می‌شد ۲ بر صفر جلو می‌افتادیم و دیگر موقعیتی به حریف داده نمی‌شد اما باز هم از این همه اشتباه دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: این بازی چهارمین هفته پشت سر هم است که این اتفاق برای تیم فولاد رخ می‌دهد. برای برنامه‌ریزی لیگ، از ما نظر می‌خواهند ولی کار خودشان را می‌کنند. اشتباه سهوی داوری چهار هفته است که برای تیم فولاد مشکل ساز شده است.

نکونام افزود: داور باید فوتبالیست باشد و شرایط را درک کند که یک سوت اشتباه چه بلایی سر تیم می‌آورد. نمی‌دانم مشکل از آذری است که صریح صحبت می‌کند یا من یا مسوولان استان؟ نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که شرایط اینگونه برایمان رقم می خورد.

کد خبر : 10017 - دوشنبه 15 دی 1399 - 21:55
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است